Subjektivní wellbeing žáků v rámci třídního kolektivu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Subjektivní wellbeing žáků v rámci třídního kolektivu

Show full item record

No preview available
Title: Subjektivní wellbeing žáků v rámci třídního kolektivu
Author: Filáková, Silvie
Advisor: Hrbáčková, Karla
Abstract: Diplomová práce se věnuje subjektivnímu wellbeingu žáků v rámci třídního kolektivu. Obsah práce je rozdělen na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se v první kapitole soustřeďuje na wellbeing, jeho teoretické koncepce a volně přechází k modelu PERMA od Martina Seligmana a následně k upravenému měření s názvem EPOCH Measure of Adolescent Well-being. Druhá kapitola se zaměřuje na wellbeing u dětí a dospívajících, na faktory, které jej ovlivňují a ve svém závěru se kapitola věnuje podpoře wellbeingu ve škole. Závěr teoretické části je zaměřen na třídní kolektiv, potřeby žáků a práci se školní třídou. Praktická část diplomové práce zkoumá formou smíšeného výzkumu, založeném na kvantitativním i kvalitativním měření, míru subjektivního wellbeingu žáků a také zkoumá situace a zkušenosti působící na míru subjektivního wellbeingu žáků v rámci třídního kolektivu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54736
Date: 2023-12-11
Availability: Bez omezení
Department: Ústav pedagogických věd
Discipline: Sociální pedagogika


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
filáková_2024_dp.pdf 2.101Mb PDF View/Open None
filáková_2024_op.docx 17.89Kb Unknown View/Open None
filáková_2024_vp.docx 17.55Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account