Motivační faktory a očekávání generace Z při výběru zaměstnavatele z pohledu HR marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motivační faktory a očekávání generace Z při výběru zaměstnavatele z pohledu HR marketingu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bačuvčík, Radim
dc.contributor.author Jarolímek, Jakub
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:39Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:39Z
dc.date.issued 2024-01-31
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54722
dc.description.abstract Tato diplomová práce nabízí přehled toho, jak mladí lidé ve věku 19-26 přemýšlí v roce 2024 nad vstupem na pracovní trh. Zaobírá se motivačními faktory, očekáváními i strachy co se týče přijímacího řízení, nástupu, pracovního prostředí a práce samotné. Práce kombinuje metody sekundárního a kvalitativního výzkumu využívající hloubkové rozhovory. Analýza doplněná o originální citace respondentů nabízí odpovědi na otázky, které si kladou marketéři při tvorbě HR kampaní, a popisuje konkrétní materiály, okruhy obsahu, konkrétní informace a kreativní zpracování, které jsou klíčové pro generaci Z při rozhodování o výběru zaměstnavatele.
dc.format 125s. (176 852 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject lidské zdroje cs
dc.subject generace Z cs
dc.subject pracovní trh cs
dc.subject pracovní preference cs
dc.subject nábor pracovníků cs
dc.subject marketing en
dc.subject human resources en
dc.subject generation Z en
dc.subject labor market en
dc.subject job preferences en
dc.subject recruitment en
dc.title Motivační faktory a očekávání generace Z při výběru zaměstnavatele z pohledu HR marketingu
dc.title.alternative Motivational Factors and Expectations of Generation Z When Choosing an Employer from the Perspective of HR Marketing
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Šramová, Blandína
dc.date.accepted 2024-05-21
dc.description.abstract-translated This thesis offers an overview of how young people aged 19-26 are thinking about entering the labour market in 2024. It looks at the motivating factors, expectations and fears regarding the application process, entry, the working environment and the work itself. The paper combines secondary and qualitative research methods using in-depth interviews. Supplemented by original quotes from respondents, the analysis offers answers to questions that marketers ask when developing HR campaigns and describes specific materials, content themes, specific information and creative treatments that are key for Generation Z when making employer selection decisions.
dc.description.department Ústav marketingových komunikací
dc.thesis.degree-discipline Marketingová komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Mgr.
dc.thesis.degree-program Marketingová komunikace cs
dc.identifier.stag 68408
dc.date.submitted 2024-04-12


Files in this item

Files Size Format View Description
jarolímek_2024_dp.pdf 2.022Mb PDF View/Open None
jarolímek_2024_op.docx 94.02Kb Unknown View/Open None
jarolímek_2024_vp.docx 93.14Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account