Motivační faktory a očekávání generace Z při výběru zaměstnavatele z pohledu HR marketingu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bačuvčík, Radim
|
|
dc.contributor.author |
Jarolímek, Jakub
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:39Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:39Z |
|
dc.date.issued |
2024-01-31 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54722
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce nabízí přehled toho, jak mladí lidé ve věku 19-26 přemýšlí v roce 2024 nad vstupem na pracovní trh. Zaobírá se motivačními faktory, očekáváními i strachy co se týče přijímacího řízení, nástupu, pracovního prostředí a práce samotné. Práce kombinuje metody sekundárního a kvalitativního výzkumu využívající hloubkové rozhovory. Analýza doplněná o originální citace respondentů nabízí odpovědi na otázky, které si kladou marketéři při tvorbě HR kampaní, a popisuje konkrétní materiály, okruhy obsahu, konkrétní informace a kreativní zpracování, které jsou klíčové pro generaci Z při rozhodování o výběru zaměstnavatele. |
|
dc.format |
125s. (176 852 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
lidské zdroje
|
cs |
dc.subject |
generace Z
|
cs |
dc.subject |
pracovní trh
|
cs |
dc.subject |
pracovní preference
|
cs |
dc.subject |
nábor pracovníků
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
human resources
|
en |
dc.subject |
generation Z
|
en |
dc.subject |
labor market
|
en |
dc.subject |
job preferences
|
en |
dc.subject |
recruitment
|
en |
dc.title |
Motivační faktory a očekávání generace Z při výběru zaměstnavatele z pohledu HR marketingu |
|
dc.title.alternative |
Motivational Factors and Expectations of Generation Z When Choosing an Employer from the Perspective of HR Marketing |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Šramová, Blandína |
|
dc.date.accepted |
2024-05-21 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis offers an overview of how young people aged 19-26 are thinking about entering the labour market in 2024. It looks at the motivating factors, expectations and fears regarding the application process, entry, the working environment and the work itself. The paper combines secondary and qualitative research methods using in-depth interviews. Supplemented by original quotes from respondents, the analysis offers answers to questions that marketers ask when developing HR campaigns and describes specific materials, content themes, specific information and creative treatments that are key for Generation Z when making employer selection decisions. |
|
dc.description.department |
Ústav marketingových komunikací |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Communications |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications |
en |
dc.thesis.degree-name |
Mgr. |
|
dc.thesis.degree-program |
Marketingová komunikace |
cs |
dc.identifier.stag |
68408
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-12 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account