Motivační faktory a očekávání generace Z při výběru zaměstnavatele z pohledu HR marketingu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Motivační faktory a očekávání generace Z při výběru zaměstnavatele z pohledu HR marketingu

Show full item record

No preview available
Title: Motivační faktory a očekávání generace Z při výběru zaměstnavatele z pohledu HR marketingu
Author: Jarolímek, Jakub
Advisor: Bačuvčík, Radim
Abstract: Tato diplomová práce nabízí přehled toho, jak mladí lidé ve věku 19-26 přemýšlí v roce 2024 nad vstupem na pracovní trh. Zaobírá se motivačními faktory, očekáváními i strachy co se týče přijímacího řízení, nástupu, pracovního prostředí a práce samotné. Práce kombinuje metody sekundárního a kvalitativního výzkumu využívající hloubkové rozhovory. Analýza doplněná o originální citace respondentů nabízí odpovědi na otázky, které si kladou marketéři při tvorbě HR kampaní, a popisuje konkrétní materiály, okruhy obsahu, konkrétní informace a kreativní zpracování, které jsou klíčové pro generaci Z při rozhodování o výběru zaměstnavatele.
URI: http://hdl.handle.net/10563/54722
Date: 2024-01-31
Availability: Bez omezení
Department: Ústav marketingových komunikací
Discipline: Marketingová komunikace


Citace závěřečné práce

Files in this item

Files Size Format View Description
jarolímek_2024_dp.pdf 2.022Mb PDF View/Open None
jarolímek_2024_op.docx 94.02Kb Unknown View/Open None
jarolímek_2024_vp.docx 93.14Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show full item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account