Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Dušková, Miriam
|
|
dc.date.accessioned |
2024-07-23T13:15:37Z |
|
dc.date.available |
2024-07-23T13:15:37Z |
|
dc.date.issued |
2024-02-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54700
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy. Projekt je vytvořen pro zlepšení konkurenceschopnosti vybrané vinotéky. Teoretická část se zabývá přiblížením pojmů v oblasti marketingové komunikace a vizuální identity. V analytické části je vinotéka představena. Analyzována pomocí analýz, jako je STP analýza, Porterova analýza, analýza současného stavu marketingové komunikace a konkurence. Využito je i dotazníkového šetření. Analytickou část završuje SWOT analýza. V projektové části, je navržen konkrétní projekt pro zlepšení marketingové komunikace a vizuální identity. Celý projekt je v závěru podroben nákladové, rizikové a časové analýze. |
|
dc.format |
131 s. (181 575 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
vizuální identita
|
cs |
dc.subject |
branding
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
vinotéka
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
visual identity
|
en |
dc.subject |
branding
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
wine shop
|
en |
dc.title |
Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy |
|
dc.title.alternative |
Visual Identity and Marketing Communication Project of the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sasínková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2024-06-03 |
|
dc.description.abstract-translated |
The thesis focuses on a selected company's visual identity and marketing communication project. The project is made to enhance the competitiveness of the chosen wine shop. The theoretical part deals with the introduction of concepts in the field of marketing communication and visual identity. In the analytical part, the wine shop is introduced. It is analyzed using STP analysis, Porter's analysis, and the current marketing communication and competition state. A questionnaire survey is also used. The analytical part is concluded with a SWOT analysis. In the project part, a specific project is proposed to improve marketing communication and visual identity. Finally, the whole project is subjected to cost, risk and time analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
65119
|
|
dc.date.submitted |
2024-04-19 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account