Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Dušková, Miriam
dc.date.accessioned 2024-07-23T13:15:37Z
dc.date.available 2024-07-23T13:15:37Z
dc.date.issued 2024-02-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54700
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy. Projekt je vytvořen pro zlepšení konkurenceschopnosti vybrané vinotéky. Teoretická část se zabývá přiblížením pojmů v oblasti marketingové komunikace a vizuální identity. V analytické části je vinotéka představena. Analyzována pomocí analýz, jako je STP analýza, Porterova analýza, analýza současného stavu marketingové komunikace a konkurence. Využito je i dotazníkového šetření. Analytickou část završuje SWOT analýza. V projektové části, je navržen konkrétní projekt pro zlepšení marketingové komunikace a vizuální identity. Celý projekt je v závěru podroben nákladové, rizikové a časové analýze.
dc.format 131 s. (181 575 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject vizuální identita cs
dc.subject branding cs
dc.subject analýza cs
dc.subject vinotéka cs
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject communication mix en
dc.subject visual identity en
dc.subject branding en
dc.subject analysis en
dc.subject wine shop en
dc.title Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy
dc.title.alternative Visual Identity and Marketing Communication Project of the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Sasínková, Martina
dc.date.accepted 2024-06-03
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on a selected company's visual identity and marketing communication project. The project is made to enhance the competitiveness of the chosen wine shop. The theoretical part deals with the introduction of concepts in the field of marketing communication and visual identity. In the analytical part, the wine shop is introduced. It is analyzed using STP analysis, Porter's analysis, and the current marketing communication and competition state. A questionnaire survey is also used. The analytical part is concluded with a SWOT analysis. In the project part, a specific project is proposed to improve marketing communication and visual identity. Finally, the whole project is subjected to cost, risk and time analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 65119
dc.date.submitted 2024-04-19


Files in this item

Files Size Format View Description
dušková_2024_dp.pdf 5.763Mb PDF View/Open None
dušková_2024_op.docx 47.26Kb Unknown View/Open None
dušková_2024_vp.docx 48.56Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account