Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy |
Autor: |
Dušková, Miriam
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na projekt vizuální identity a marketingové komunikace vybrané firmy. Projekt je vytvořen pro zlepšení konkurenceschopnosti vybrané vinotéky. Teoretická část se zabývá přiblížením pojmů v oblasti marketingové komunikace a vizuální identity. V analytické části je vinotéka představena. Analyzována pomocí analýz, jako je STP analýza, Porterova analýza, analýza současného stavu marketingové komunikace a konkurence. Využito je i dotazníkového šetření. Analytickou část završuje SWOT analýza. V projektové části, je navržen konkrétní projekt pro zlepšení marketingové komunikace a vizuální identity. Celý projekt je v závěru podroben nákladové, rizikové a časové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54700
|
Datum:
|
2024-02-05 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Design management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet