Mobilní aplikace pro vizualizaci Zlína z konce 19. století
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pokorný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Šilhavíková, Hana
|
|
dc.date.accessioned |
2024-05-17T05:26:56Z |
|
dc.date.available |
2024-05-17T05:26:56Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54664
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je vytvoření mobilní vizualizační aplikace využívající reálných geografických dat pro zobrazení historického modelu města Zlín v reálném čase na základě skutečné polohy mobilního zařízení. Základ 3D modelu města byl převzat z předcházejících prací zabývajících se tématem tvorby historické vizualizace Zlína z konce 19. století. K detailním úpravám modelu je zde využíváno programu Blender. Tvorba aplikace a výsledné scény je pak prováděna v aplikaci Unreal Engine. |
|
dc.format |
105 s |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Vizualizace
|
cs |
dc.subject |
Mobilní aplikace
|
cs |
dc.subject |
Android
|
cs |
dc.subject |
Rozšířená realita
|
cs |
dc.subject |
Zlín
|
cs |
dc.subject |
Historie
|
cs |
dc.subject |
19. století
|
cs |
dc.subject |
GPS
|
cs |
dc.subject |
Architektura
|
cs |
dc.subject |
3D grafika
|
cs |
dc.subject |
3D modelování
|
cs |
dc.subject |
Blender
|
cs |
dc.subject |
Unreal Engine
|
cs |
dc.subject |
Visualization
|
en |
dc.subject |
Mobile application
|
en |
dc.subject |
Android
|
en |
dc.subject |
Augmented Reality
|
en |
dc.subject |
Zlín
|
en |
dc.subject |
History
|
en |
dc.subject |
19th century
|
en |
dc.subject |
GPS
|
en |
dc.subject |
Architecture
|
en |
dc.subject |
3D graphics
|
en |
dc.subject |
3D modeling
|
en |
dc.subject |
Blender
|
en |
dc.subject |
Unreal Engine
|
en |
dc.title |
Mobilní aplikace pro vizualizaci Zlína z konce 19. století |
|
dc.title.alternative |
Mobile Application for Visualization of Zlín in the Eighteen-Nineties |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mrázek, Petr |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to create a mobile visualization application using real geographic data to display a real-time historical model of the city of Zlín based on the actual location of the mobile device. The basis of the 3D model was taken from previous works dealing with the topic of creating historical visualization of Zlín from the late 19th century. The Blender software is used here to make detailed modifications to the model. The creation of the application and the resulting scene is then performed in Unreal Engine. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Software Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Information Technologies |
en |
dc.identifier.stag |
66685
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account