Testování v herním průmyslu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Testování v herním průmyslu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Vogeltanz, Tomáš
dc.contributor.author Pohludka, Zdeněk
dc.date.accessioned 2024-05-17T05:26:56Z
dc.date.available 2024-05-17T05:26:56Z
dc.date.issued 2023-11-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54660
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na problematiku testování v herním průmyslu. Teoretická část se věnuje softwarovému testování, hernímu průmyslu a specifickým aspektům herního testování. Následuje analýza životního cyklu herního vývoje, typy defektů a testovací techniky. Praktická část analyzuje testovací procesy ve společnosti NOXGames a SCS Software s.r.o. a implementuje různé testovací metodiky do vlastního projektu i známých her, včetně kombinatorického testování, testovacích vývojových diagramů a cleanroom testování. Závěrečná analýza řešení shrnuje poznatky z práce a vysvětluje která řešení se hodí do vybraného projektu a která nikoli.
dc.format 128
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject testování cs
dc.subject herní průmysl cs
dc.subject software cs
dc.subject programování cs
dc.subject Unity cs
dc.subject software cs
dc.subject testing en
dc.subject game industry en
dc.subject software en
dc.subject programming en
dc.subject Unity en
dc.subject software en
dc.title Testování v herním průmyslu
dc.title.alternative Testing in Game Industry
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Milet, Tomáš
dc.description.abstract-translated The thesis focuses on the issue of testing in the gaming industry. The theoretical part is devoted to software testing, game industry and specific aspects of game testing. This is followed by an analysis of the game development life cycle, types of defects and testing techniques. The practical part analyses the testing processes at NOXGames and SCS Software Ltd. and implements different testing methodologies in own projects and well-known games, including combinatorial testing, test flowcharts and cleanroom testing. The final solution analysis summarizes the findings of the work and explains which solutions fit the selected project and which do not.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Software Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Informační technologie cs
dc.thesis.degree-program Information Technologies en
dc.identifier.stag 66792
dc.date.submitted 2024-05-09


Files in this item

Files Size Format View Description
pohludka_2024_dp.pdf 13.96Mb PDF View/Open None
prilohy.zip 1.036Gb application/zip View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account