Události současného Zlína v aplikaci virtuální reality
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pokorný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Bukový, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2024-05-17T05:26:55Z |
|
dc.date.available |
2024-05-17T05:26:55Z |
|
dc.date.issued |
2023-11-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54652
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je převést již existující počítačovou aplikaci zabývající se vizualizací Zlína z pohledu třetí osoby, která byla vytvořena v rámci předcházející bakalářské práce, na interaktivní aplikaci virtuální reality. Aplikace bude umožňovat prohlížení aktuálních událostí a významných staveb dle jejich polohy zasazené do 3D modelu města. Program Blender byl použit pro úpravy modelu a výsledná aplikace byla vytvořena v programu Unreal Engine. Z Fakulty Aplikované informatiky byl pro testování aplikace zapůjčen headset pro virtuální realitu Meta Quest 1. |
|
dc.format |
94s |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Zlín
|
cs |
dc.subject |
Virtuální Realita
|
cs |
dc.subject |
Unreal Engine
|
cs |
dc.subject |
Meta Quest
|
cs |
dc.subject |
Blender
|
cs |
dc.subject |
Vizualizace
|
cs |
dc.subject |
HMD
|
cs |
dc.subject |
Zlín
|
en |
dc.subject |
Virtual Reality
|
en |
dc.subject |
Unreal Engine
|
en |
dc.subject |
Meta Quest
|
en |
dc.subject |
Blender
|
en |
dc.subject |
Visualizaton
|
en |
dc.subject |
HMD
|
en |
dc.title |
Události současného Zlína v aplikaci virtuální reality |
|
dc.title.alternative |
Events of Contemporary Zlín in a Virtual Reality Application |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Mrázek, Petr |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this thesis is to convert an existing computer application focused on the visualization of Zlín from a third-person perspective, which was created in the previous bachelor thesis, into an interactive virtual reality application. The application will allow viewing current events and important buildings according to their location embedded in a 3D model of the city. Blender was used to modify the model and the resulting application was created in Unreal Engine. The Meta Quest 1 virtual reality headset was borrowed from the Faculty of Applied Informatics for testing the application. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Software Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Information Technologies |
en |
dc.identifier.stag |
66754
|
|
dc.date.submitted |
2024-05-13 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account