Události současného Zlína v aplikaci virtuální reality

DSpace Repository

Language: English čeština 

Události současného Zlína v aplikaci virtuální reality

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pokorný, Pavel
dc.contributor.author Bukový, Tomáš
dc.date.accessioned 2024-05-17T05:26:55Z
dc.date.available 2024-05-17T05:26:55Z
dc.date.issued 2023-11-05
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54652
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je převést již existující počítačovou aplikaci zabývající se vizualizací Zlína z pohledu třetí osoby, která byla vytvořena v rámci předcházející bakalářské práce, na interaktivní aplikaci virtuální reality. Aplikace bude umožňovat prohlížení aktuálních událostí a významných staveb dle jejich polohy zasazené do 3D modelu města. Program Blender byl použit pro úpravy modelu a výsledná aplikace byla vytvořena v programu Unreal Engine. Z Fakulty Aplikované informatiky byl pro testování aplikace zapůjčen headset pro virtuální realitu Meta Quest 1.
dc.format 94s
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Zlín cs
dc.subject Virtuální Realita cs
dc.subject Unreal Engine cs
dc.subject Meta Quest cs
dc.subject Blender cs
dc.subject Vizualizace cs
dc.subject HMD cs
dc.subject Zlín en
dc.subject Virtual Reality en
dc.subject Unreal Engine en
dc.subject Meta Quest en
dc.subject Blender en
dc.subject Visualizaton en
dc.subject HMD en
dc.title Události současného Zlína v aplikaci virtuální reality
dc.title.alternative Events of Contemporary Zlín in a Virtual Reality Application
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Mrázek, Petr
dc.description.abstract-translated The aim of this thesis is to convert an existing computer application focused on the visualization of Zlín from a third-person perspective, which was created in the previous bachelor thesis, into an interactive virtual reality application. The application will allow viewing current events and important buildings according to their location embedded in a 3D model of the city. Blender was used to modify the model and the resulting application was created in Unreal Engine. The Meta Quest 1 virtual reality headset was borrowed from the Faculty of Applied Informatics for testing the application.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Software Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Informační technologie cs
dc.thesis.degree-program Information Technologies en
dc.identifier.stag 66754
dc.date.submitted 2024-05-13


Files in this item

Files Size Format View Description
bukový_2024_dp.pdf 4.899Mb PDF View/Open None
prilohy.zip 1.460Gb application/zip View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account