Výuka počítačových sítí v prostředí simulačního software metodou badatelsky orientované výuky
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Jašek, Roman
|
|
dc.contributor.author |
Vošahlík, Jiří
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T14:17:22Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T14:17:22Z |
|
dc.date.issued |
2023-07-28 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54614
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na zpracování úloh pro výuku počítačových sítí na středních školách v prostředí simulačního softwaru prostřednictvím badatelsky oriento-vané výuky. Součástí práce jsou vytvořené úlohy v simulačním softwaru s návodem k řešení, s možností automatického hodnocení a s otestovaným řešením. K úlohám jsou připojeny také pracovní listy. V teoretické části je popsána badatelsky orientované výuky. V praktické části je proveden výzkum nejčastěji používaných simulačních softwarů pou-žívaných k výuce na středních školách. Poté je vytvořen návod, jak se simulačním soft-warem zacházet a postup řešení jednotlivých úloh. V závěru je zpětná vazba od učitelů i studentů. |
|
dc.format |
35 s. (156 580 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Badatelsky orientovaná výuka
|
cs |
dc.subject |
Cisco Packet Tracer
|
cs |
dc.subject |
GNS3
|
cs |
dc.subject |
Inquiry Based Education
|
en |
dc.subject |
Cisco Packet Tracer
|
en |
dc.subject |
GNS3
|
en |
dc.title |
Výuka počítačových sítí v prostředí simulačního software metodou badatelsky orientované výuky |
|
dc.title.alternative |
Teaching Computer Networks in a Simulation Software Environment Using the Method of Research-Oriented Teaching |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Sedláček, Michal |
|
dc.date.accepted |
2023-09-11 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis is focused on the processing of tasks for teaching computer networks at secondary schools in the environment of simulation software through Inquiry Based Education. Part of the work are tasks created in simulation software with instructi-ons for solving them, with the possibility of automatic evaluation and with a tested solu-tion. Worksheets are also attached to the tasks. The Inquiry Based Education is described in the theoretical part. In the practical part, research is carried out on the most frequently used simulation software used for teaching in secondary schools. After that, instructions are created on how to handle the simulation software and the procedure for solving indi-vidual tasks. At the end there is feedback from teachers and students. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
66037
|
|
dc.date.submitted |
2023-08-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account