Projektová výuka aditivní výroby (3D tisku) na osmiletém gymnáziu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Mizera, Aleš
|
|
dc.contributor.author |
Muroň, Radek
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:28Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:28Z |
|
dc.date.issued |
2022-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54301
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je připravit koncept projektové výuky aditivní výroby (3D tisku) s výukovými materiály pro potřeby osmiletého gymnázia. Zavedení aditivní výroby (3D tisku) slouží k prohloubení technických znalostí a dovedností žáků osmiletých gymnázií. Na základě rešerše současného stavu aditivní výroby (3D tisku) na osmiletých gymnáziích je vytvořen koncept projektové výuky vhodný pro školy, které s aditivní výrobou (3D tiskem) začínají. |
|
dc.format |
81 s. (125 561 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
3D tisk
|
cs |
dc.subject |
aditivní výroba
|
cs |
dc.subject |
Inventor
|
cs |
dc.subject |
projektová výuka
|
cs |
dc.subject |
výukové materiály
|
cs |
dc.subject |
3D printing
|
en |
dc.subject |
additive manufacturing
|
en |
dc.subject |
Inventor
|
en |
dc.subject |
project-based learning
|
en |
dc.subject |
teaching materials
|
en |
dc.title |
Projektová výuka aditivní výroby (3D tisku) na osmiletém gymnáziu |
|
dc.title.alternative |
Project Teaching of Additive Manufacturing (3D Printing) at Eight-Year Gymnasium |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Malaníková, Martina |
|
dc.date.accepted |
2023-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the diploma thesis is to prepare a concept of project-based teaching of additi-ve manufacturing (3D printing) with teaching materials for the needs of an eight-year high school. The introduction of additive manufacturing (3D printing) serves to deepen the technical knowledge and skills of students of eight-year grammar schools. Based on a research of the current state of additive manufacturing (3D printing) in eight-year grammar schools, a project-based learning concept suitable for schools that are new to additive manufacturing (3D printing) is developed. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
63411
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-25 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account