dc.contributor.advisor |
Sysala, Tomáš
|
|
dc.contributor.author |
Lapčík, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:28Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:28Z |
|
dc.date.issued |
2022-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54297
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na tvorbu videotutoriálů, představující vybrané webové aplikace, které jsou využitelné ve výuce. Teoretická část práce se zabývá literární rešerší na téma tutoriál, prezentující jednotlivé typy, proces tvorby a zásady při vytváření videotutoriálů. Dále je vytvořen přehled softwarů pro natáčení a editaci tutoriálů. Následně jsou představeny výukové aplikace, u kterých jsou zmíněny přínosy využívání pro žáky. Praktická část práce se zabývá samotným procesem tvorby tutoriálových videí a průřezového videa napříč aplikacemi. Představen je zde plán práce, vytvoření scénáře, využívaná natáčecí technika a postprodukce, které je věnována samostatná kapitola. V závěru práce je krátce shrnuta podstata a obsahová stránka videotutoriálů i průřezového videa. |
|
dc.format |
107 s. (150 177 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Videotutoriál
|
cs |
dc.subject |
tvorba tutoriálů
|
cs |
dc.subject |
online aplikace pro výuku
|
cs |
dc.subject |
software pro tvorbu tutoriálů
|
cs |
dc.subject |
Video tutorial
|
en |
dc.subject |
tutorial creation
|
en |
dc.subject |
online applications for education
|
en |
dc.subject |
software for tutorial creation
|
en |
dc.title |
Video tutoriály pro využívání webových aplikací ve výuce |
|
dc.title.alternative |
Video Tutorials for the Use of Web Applications in Education |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Světlík, Jaromír |
|
dc.date.accepted |
2023-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This Master's thesis is focused on the creation of the video tutorials describing specific web applications which can be used in education. The theoretical part deals with the literaly survey of the tutorials, also it presents the individual types, the creation process and the creation principles. This is followed by the overview of the softwares used for shooting and editing tutorials. After that, the thesis presents the teaching applications and their benefits for students. The practical part deals with the process of the video tutorial creation and overall promotion video across applications. Further, the description of the plan work, the scene creation, the filming techniques and the post-production which is explored in separate chapter. The conclusion shortly summarizes principles and content of video tutorials and also overall promotion video. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství informatiky pro střední školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
IT Education at Secondary Schools |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Inženýrská informatika |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Engineering Informatics |
en |
dc.identifier.stag |
63410
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-15 |
|