Snímání pohybu prstů na ruce s využitím ve virtuální realitě
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Mach, Václav
|
|
dc.contributor.author |
Kolesík, Ondřej
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:28Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:28Z |
|
dc.date.issued |
2022-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54281
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zabývá vývojem speciální rukavice pro snímání pohybu prstů na ruce s využitím v prostředí virtuální reality. V teoretické části práce je provedena rešerše na téma virtuální reality, její přínos a praktické využití. Dále jsou popsány softwarové nástroje, které jsou využity v praktické části práce - Unreal Engine a Arduino. V praktické části je navržena a vyrobena rukavice, která umožňuje snímání pohybu prstů a je pro-pojena s programem Unreal Engine. Výsledná rukavice byla otestována v prostředí virtuální reality s cílem ověřit její funkčnost. |
|
dc.format |
80 s (65233 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
virtuální realita
|
cs |
dc.subject |
Unreal Engine
|
cs |
dc.subject |
Arduino
|
cs |
dc.subject |
rukavice
|
cs |
dc.subject |
snímání pohybu prstů
|
cs |
dc.subject |
virtual reality
|
en |
dc.subject |
Unreal Engine
|
en |
dc.subject |
Arduino
|
en |
dc.subject |
glove
|
en |
dc.subject |
finger motion tracking
|
en |
dc.title |
Snímání pohybu prstů na ruce s využitím ve virtuální realitě |
|
dc.title.alternative |
Finger Motion Sensing with Usage in Virtual Reality |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Veľas, Andrej |
|
dc.date.accepted |
2023-06-15 |
|
dc.description.abstract-translated |
This master's thesis focuses on the development of a special glove for tracking finger motion on the hand and its usage in virtual reality environments. In the theoretical part, research on virtual reality, its benefits, and practical usage is conducted. Furthermore, software tools used in the practical part of the work, such as Unreal Engine and Arduino, are described. In the practical part, a glove is designed, manufactured, and connected to the Unreal Engine program to enable finger motion tracking. The resulting glove was tested in a virtual reality environment to verify its functionality. |
|
dc.description.department |
Ústav informatiky a umělé inteligence |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Softwarové inženýrství |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Software Engineering |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Information Technologies |
en |
dc.identifier.stag |
63399
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-24 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account