Implementace systému technické podpory pro evidenci zákaznických požadavků a jeho integrace do systému COMES

DSpace Repository

Language: English čeština 

Implementace systému technické podpory pro evidenci zákaznických požadavků a jeho integrace do systému COMES

Show simple item record

dc.contributor.advisor Šilhavý, Petr
dc.contributor.author Mejzlík, Vít
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:27Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:27Z
dc.date.issued 2022-12-02
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54277
dc.description.abstract Tato práce se věnuje vývoji a implementaci systému technické podpory pro evidenci zákaznických požadavků ve firmě COMPAS Automatizace spol. s r. o. Teoretická část se nejprve zaměřuje na oblast technické podpory, dále jsou porovnána stávající řešení dostupná na trhu a nakonec je pojednáno o technologiích, které jsou využity k vývoji aplikace. Praktická část se pak věnuje samotnému návrhu, vývoji a implementaci aplikace. Úvodní rozbor současného řešení ve výše jmenované společnosti následuje analýza požadavků a modelování softwaru. Dále je popsán vlastní vývoj aplikace a její integrace do systému COMES, pojednáno je rovněž o zabezpečení aplikace. Praktickou část završují ukázky vyvinutého softwaru.
dc.format 90 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject tiketovací systém cs
dc.subject helpdesk cs
dc.subject COMES cs
dc.subject zákaznická podpora cs
dc.subject MES cs
dc.subject .NET cs
dc.subject C# cs
dc.subject ticket system en
dc.subject helpdesk en
dc.subject COMES en
dc.subject customer support en
dc.subject MES en
dc.subject .NET en
dc.subject C# en
dc.title Implementace systému technické podpory pro evidenci zákaznických požadavků a jeho integrace do systému COMES
dc.title.alternative Implementing a Ticket System for Customer Requirements and Its Integration into the COMES System
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Trenz, Oldřich
dc.date.accepted 2023-06-15
dc.description.abstract-translated This thesis considers the development and the implementation of a ticket system for customer requirements in the company COMPAS Automatizace spol. s r. o. The theoretical part focuses on the area of technical support at the beginnig, then the existing solutions available on the market are compared and finally the technologies used to develop the application are discussed. The practical part is devoted to the design, development and implementation of the application itself. An initial analysis of the current solution in the above named company is followed by a requirements analysis and modelling of the software. The actual development of the application and its integration into the COMES system is then described, and the security of the application is also discussed. The practical part is rounded off with examples of the developed software.
dc.description.department Ústav informatiky a umělé inteligence
dc.thesis.degree-discipline Softwarové inženýrství cs
dc.thesis.degree-discipline Software Engineering en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Informační technologie cs
dc.thesis.degree-program Information Technologies en
dc.identifier.stag 63381
dc.date.submitted 2023-05-24


Files in this item

Files Size Format View Description
mejzlík_2023_dp.pdf 3.158Mb PDF View/Open None
mejzlík_2023_op.pdf 1.168Mb PDF View/Open None
mejzlík_2023_vp.pdf 386.0Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account