dc.contributor.advisor |
Kubík, Josef
|
|
dc.contributor.author |
Vojkůvka, Tomáš
|
|
dc.date.accessioned |
2010-07-16T11:52:33Z |
|
dc.date.issued |
2008-05-05 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
cs |
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/5419
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce na téma "Projekt tvorby marketingového oddělení ve firmě XYZ, a.s." je zpracována tak, aby respektovala teoretické zásady zpracování projektu a současně je dbán důraz na to, aby byla práce využitelná v praxi. Hlavním cílem práce je vytvořit projekt, jehož naplněním vznikne ve společnosti XYZ fungující marketingové oddělení. Dílčím cílem je vytvořit rámec pro realizaci jednotlivých marketingových aktivit (strategií), které nepřímo souvisejí s budováním marketingového oddělení, ale jsou nezbytné pro jeho ná-sledné efektivní fungování. Práce plně dodržuje postupy obvyklé při řešení této problema-tiky a naplňuje metodiku marketingového plánování, tj. definuje cíle společnosti, analyzuje současný stav marketingu, formuluje marketingové cíle, na ně navazující strategie a akční programy. Akční programy, resp. úkoly jsou přesně formulovány a kvantifikovány. Vý-sledný projekt je tak jednoduše využitelný v praxi. |
cs |
dc.format |
77 s. |
cs |
dc.format.extent |
2057832 bytes |
cs |
dc.format.mimetype |
application/pdf |
cs |
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2038 |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketing služeb
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
rozšířený marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová koncepce
|
cs |
dc.subject |
marketingové plánování
|
cs |
dc.subject |
marketingový výzkum
|
cs |
dc.subject |
marketingový audit
|
cs |
dc.subject |
SWOT analýza
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing services
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
extended marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing conception
|
en |
dc.subject |
marketing planning
|
en |
dc.subject |
marketing research
|
en |
dc.subject |
marketing auditing
|
en |
dc.subject |
SWOT analyse
|
en |
dc.title |
Projekt tvorby marketingového oddělení ve firmě XYZ, a.s. |
cs |
dc.title.alternative |
Marketing detachment project in a company XYZ, plc |
en |
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Říha, Petr |
|
dc.date.accepted |
2008-06-05 |
|
dc.date.vskp-available |
2038-05-05 |
|
dc.description.abstract-translated |
Thesis themed "Marketing detachment project in a company XYZ, plc" is processed accor-ding to principles of project processing. Along with this is accentuated mainly practical meaning. The main aim of thesis is to create a project, whereby implementation will origi-nate a functional marketing detachment in company XYZ, plc. The partial aim is forming a framework for realization single marketing activities (strategy) that don't seem to be con-nected with marketing detachment forming at first, but that are necessary for resulting ef-fective running. Diploma work follow usual procedures which are used in case of similar problem-solving and meets marketing planning requirements. This includes society goals determination, present marketing situation analysis, marketings goals creation, consequen-tial strategy or action programs creation. Action programs, eventually duties are exactly formulated and quantified. Final project is totally useful in practice. |
en |
dc.description.department |
Ústav managementu |
cs |
dc.description.result |
obhájeno |
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/174
|
cs |
dc.parent.uri |
http://hdl.handle.net/10563/220
|
cs |
dc.rights.auth |
IP |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and management |
en |
dc.identifier.stag |
8963
|
|
dc.date.assigned |
2008-03-14 |
|
utb.result.grade |
B |
|