Projekt tvorby marketingového oddělení ve firmě XYZ, a.s.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt tvorby marketingového oddělení ve firmě XYZ, a.s. |
Autor: |
Vojkůvka, Tomáš
|
Vedoucí: |
Kubík, Josef
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce na téma "Projekt tvorby marketingového oddělení ve firmě XYZ, a.s." je zpracována tak, aby respektovala teoretické zásady zpracování projektu a současně je dbán důraz na to, aby byla práce využitelná v praxi. Hlavním cílem práce je vytvořit projekt, jehož naplněním vznikne ve společnosti XYZ fungující marketingové oddělení. Dílčím cílem je vytvořit rámec pro realizaci jednotlivých marketingových aktivit (strategií), které nepřímo souvisejí s budováním marketingového oddělení, ale jsou nezbytné pro jeho ná-sledné efektivní fungování. Práce plně dodržuje postupy obvyklé při řešení této problema-tiky a naplňuje metodiku marketingového plánování, tj. definuje cíle společnosti, analyzuje současný stav marketingu, formuluje marketingové cíle, na ně navazující strategie a akční programy. Akční programy, resp. úkoly jsou přesně formulovány a kvantifikovány. Vý-sledný projekt je tak jednoduše využitelný v praxi. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5419
|
Datum:
|
2008-05-05 |
Dostupnost:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2038
|
Ústav:
|
Ústav managementu |
Studijní obor:
|
Management a marketing |
Klasifikace závěřečné práce a její obhajoby:
|
B
8963
|
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet