Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Marková, Monika
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:20Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:20Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/54099
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané společnosti. V teoretické části jsou rozebrány nástroje online marketingu a vliv internetu na marketing. Největší část je tvořena sociálními sítěmi, které jsou podrobně prozkoumány od jejich historie až po jednotlivé významné platformy. V praktické části je představena společnost Numismatika Zlín, kde jsou veškeré potřebné informace o společnosti a využívání jejich sociálních sítí a webových stránek. Následuje podrobná analýza sociálních sítí konkurence a využití těchto poznatků v Benchmarkingu. Nakonec je společnost podrobena SWOT analýze. Na základě výsledků všech analýz jsou vytvořena závěrečná doporučení a propočet nákladů pro sociální sítě a webové stránky společnosti. Praktická část využívá poznatků z teoretické části. |
|
dc.format |
79 s. (118 485 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
Facebook
|
cs |
dc.subject |
Instagram
|
cs |
dc.subject |
Webové stránky
|
cs |
dc.subject |
Online marketing
|
cs |
dc.subject |
Social Networks
|
en |
dc.subject |
Facebook
|
en |
dc.subject |
Instagram
|
en |
dc.subject |
Websites
|
en |
dc.subject |
Online Marketing
|
en |
dc.title |
Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
The Analysis of Social Networks and Their Possible Use for Marketing Purposes in Selected Company |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2023-06-13 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor's thesis is focused on the analysis of social networks and their possible use for marketing purposes in a selected company. In the theoretical part, the tools of online marketing and the influence of the Internet on marketing are analyzed. The largest part is made up of social networks, which are explored in detail from their history to individual platforms. In the practical part is presented the company Numismatika Zlín where are necessary information about the company and the use of their social networks and websites. Next part is a detailed analysis of the competitor's social networks and the use of this knowledge in Benchmarking. Finally, the company is subjected to a SWOT analysis. Based on the results of all analyses, final recommendations for social networks and web pages are created. The practical part uses knowledge from the theoretical part. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
64141
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-17 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account