Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Marková, Monika
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:20Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:20Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/54099
dc.description.abstract Bakalářská práce je zaměřena na analýzu sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané společnosti. V teoretické části jsou rozebrány nástroje online marketingu a vliv internetu na marketing. Největší část je tvořena sociálními sítěmi, které jsou podrobně prozkoumány od jejich historie až po jednotlivé významné platformy. V praktické části je představena společnost Numismatika Zlín, kde jsou veškeré potřebné informace o společnosti a využívání jejich sociálních sítí a webových stránek. Následuje podrobná analýza sociálních sítí konkurence a využití těchto poznatků v Benchmarkingu. Nakonec je společnost podrobena SWOT analýze. Na základě výsledků všech analýz jsou vytvořena závěrečná doporučení a propočet nákladů pro sociální sítě a webové stránky společnosti. Praktická část využívá poznatků z teoretické části.
dc.format 79 s. (118 485 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject Sociální sítě cs
dc.subject Facebook cs
dc.subject Instagram cs
dc.subject Webové stránky cs
dc.subject Online marketing cs
dc.subject Social Networks en
dc.subject Facebook en
dc.subject Instagram en
dc.subject Websites en
dc.subject Online Marketing en
dc.title Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané společnosti
dc.title.alternative The Analysis of Social Networks and Their Possible Use for Marketing Purposes in Selected Company
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2023-06-13
dc.description.abstract-translated The bachelor's thesis is focused on the analysis of social networks and their possible use for marketing purposes in a selected company. In the theoretical part, the tools of online marketing and the influence of the Internet on marketing are analyzed. The largest part is made up of social networks, which are explored in detail from their history to individual platforms. In the practical part is presented the company Numismatika Zlín where are necessary information about the company and the use of their social networks and websites. Next part is a detailed analysis of the competitor's social networks and the use of this knowledge in Benchmarking. Finally, the company is subjected to a SWOT analysis. Based on the results of all analyses, final recommendations for social networks and web pages are created. The practical part uses knowledge from the theoretical part.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 64141
dc.date.submitted 2023-05-17


Files in this item

Files Size Format View Description
marková_2023_dp.pdf 2.287Mb PDF View/Open None
marková_2023_op.docx 41.39Kb Unknown View/Open None
marková_2023_vp.docx 49.64Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account