Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané společnosti |
Autor: |
Marková, Monika
|
Vedoucí: |
Pilík, Michal
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu sociálních sítí a jejich možné využití pro marketingové účely ve vybrané společnosti. V teoretické části jsou rozebrány nástroje online marketingu a vliv internetu na marketing. Největší část je tvořena sociálními sítěmi, které jsou podrobně prozkoumány od jejich historie až po jednotlivé významné platformy. V praktické části je představena společnost Numismatika Zlín, kde jsou veškeré potřebné informace o společnosti a využívání jejich sociálních sítí a webových stránek. Následuje podrobná analýza sociálních sítí konkurence a využití těchto poznatků v Benchmarkingu. Nakonec je společnost podrobena SWOT analýze. Na základě výsledků všech analýz jsou vytvořena závěrečná doporučení a propočet nákladů pro sociální sítě a webové stránky společnosti. Praktická část využívá poznatků z teoretické části. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/54099
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet