Projekt zlepšení konkurenčního postavení hypermarketu Tesco pomocí metody mystery shopping
Show full item record
No preview available
Title:
|
Projekt zlepšení konkurenčního postavení hypermarketu Tesco pomocí metody mystery shopping |
Author: |
Lisá, Radka
|
Advisor: |
Staňková, Pavla
|
Abstract:
|
Tato diplomová práce se zabývá projektem zlepšení konkurenčního postavení hypermarketu Tesco pomocí metody mystery shopping. Práce je rozdělena do tří hlavních částí. Teoretická část popisuje konkurenci, marketingový výzkum a mystery shopping jako metodu marketingového výzkumu. V analytické části je charakterizována firma Tesco Stores ČR a.s., následuje analýza konkurence, SWOT analýza a zhodnocení mystery shoppingu. Na základě analýzy je v projektové části vytvořen kontrolní list, provedena kontrola a navržen mystery coaching. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5404
|
Date:
|
2008-05-05 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 05.05.2013
|
Department:
|
Ústav managementu |
Discipline:
|
Management a marketing |
Grade for thesis and defense:
|
B
8292
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account