Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem

Show simple item record

dc.contributor.advisor Soukalová, Radomila
dc.contributor.author Terrich, Robert
dc.date.accessioned 2010-07-13T12:53:56Z
dc.date.available 2010-07-21T08:57:01Z
dc.date.issued 2006-05-16
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/539
dc.description.abstract Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem se zaměřuje na schopnost výrobní firmy definovat vlastní konkurenční výhodu, analyzovat výrobní činnos-ti, řízení a organizaci výroby, začlenit úlohu lidských zdrojů do podnikatelského plánu a vyvíjet marketingové komunikace, které osloví klíčové zákazníky a umožní firmě vstoupit na trh s novým výrobkem. cs
dc.format 64 s., 14 s. přílohy cs
dc.format.extent 8468446 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 16.05.2008
dc.subject malý a střední podnik cs
dc.subject truhlářská výroba cs
dc.subject stavební výroba cs
dc.subject zakázková výroba cs
dc.subject unikátní vý-robek cs
dc.subject typizovaný výrobek cs
dc.subject standardizovaný výrobek cs
dc.subject analýza výrobních činností cs
dc.subject analýza lidských zdrojů cs
dc.subject analýza marketingových komunikací cs
dc.subject integrované marketingové komuni-kace cs
dc.subject konkurenční výhoda cs
dc.subject podnikatelská vize cs
dc.subject plánování cs
dc.subject small and mid-sized businesses en
dc.subject carpentry en
dc.subject construction en
dc.subject custom-made production en
dc.subject unique product en
dc.subject type-based production en
dc.subject standardized production en
dc.subject analysis of manufacturing activi-ties en
dc.subject human resources analysis en
dc.subject marketing communications analysis en
dc.subject integrated marketing communications en
dc.subject competitive advantage en
dc.subject entrepreneurial vision en
dc.subject planning en
dc.title Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem cs
dc.title.alternative Analysis of strategic activities when launching a new product on the market en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Juříková, Martina
dc.date.accepted 2006-06-08
dc.description.abstract-translated Analysis of strategic activities when launching a new product on the market focuses on the ability of the manufacturer to define its own competitive advantage, to analyze ma-nufacturing activities, management and organization of production, to incorporate the task of human resources into the business plan and to develop marketing communications that address key customers, allowing the firm to enter the market with a new product. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.rights.auth IP cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 2690
dc.date.assigned 2006-01-13
utb.result.grade A


Files in this item

Files Size Format View
terrich_2006_bp.pdfBlocked 8.076Mb PDF View/Open
terrich_2006_vp.doc 70Kb Microsoft Word View/Open
terrich_2006_op.doc 60.5Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account