Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem |
Author: |
Terrich, Robert
|
Advisor: |
Soukalová, Radomila
|
Abstract:
|
Analýza strategických činností při vstupu na trh s novým výrobkem se zaměřuje na schopnost výrobní firmy definovat vlastní konkurenční výhodu, analyzovat výrobní činnos-ti, řízení a organizaci výroby, začlenit úlohu lidských zdrojů do podnikatelského plánu a vyvíjet marketingové komunikace, které osloví klíčové zákazníky a umožní firmě vstoupit na trh s novým výrobkem. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/539
|
Date:
|
2006-05-16 |
Availability:
|
Práce bude přístupná pouze v rámci univerzity od 16.05.2008
|
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
A
2690
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account