dc.contributor.advisor |
Kozák, Vratislav
|
|
dc.contributor.author |
Húšť, Filip
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:15Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:15Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53968
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce se zabývá budováním značky zaměstnavatele společnosti Kovárna VIVA a.s. v průběhu 62. ročníku Zlínského Filmového Festivalu. Teoretická část práce je věnována představení public relations a dále se zaměřuje pouze na jednu část PR, budování značky zaměstnavatele. Následují obecná doporučení, jak tuto oblast marketingu ve firmě rozvíjet. Praktická část představuje společnost Kovárna VIVA, Zlínský Filmový Festival a vysvětluje jejich propojení. Dále jsou analyzovány aktivity Kovárny VIVA během festivalu, především jejich obsahové části. Cílem práce je na základě této analýzy vypracovat doporučení zefektivnění prezentace Kovárny VIVA během následujících ročníků festivalu. |
|
dc.format |
74 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
budování značky zaměstnavatele
|
cs |
dc.subject |
public relations
|
cs |
dc.subject |
komunikace
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
sponzoring
|
cs |
dc.subject |
employer branding
|
en |
dc.subject |
public relations
|
en |
dc.subject |
communication
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
sponsoring
|
en |
dc.title |
Analýza využití Zlínského Filmového Festivalu pro budování Analýza využití Zlínského filmového festivalu značky Kovárny VIVA a.s. a nábor zaměstnanců |
|
dc.title.alternative |
Analysis of Using Zlín Film Festival for Brand Building of Kovárna VIVA a.s. and Recruitment of Employees |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kabátová, Jana |
|
dc.date.accepted |
2023-06-12 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis deals with the employer branding of Kovárna VIVA a.s. during the 62nd year of the Zlín Film Festival. The theoretical part is dedicated to introducing public relations, further, this part is focused only on one aspect of PR, employer branding. General recommendations on improving this part of marketing in a company are followed. The practical part introduces the company Kovárna VIVA, Zlín Film Festival, and explains their connection. Further, the activities of Kovárna VIVA during the festival are analyzed, especially their content. The bachelor thesis aims to develop suggestions based on this analysis that will improve the presentation of Kovárna VIVA during the following years of the festival. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Ekonomika a management podniku |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Business Economics and Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika a management |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Economics and Management |
en |
dc.identifier.stag |
64076
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-17 |
|