Analýza využití Zlínského Filmového Festivalu pro budování Analýza využití Zlínského filmového festivalu značky Kovárny VIVA a.s. a nábor zaměstnanců

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza využití Zlínského Filmového Festivalu pro budování Analýza využití Zlínského filmového festivalu značky Kovárny VIVA a.s. a nábor zaměstnanců

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kozák, Vratislav
dc.contributor.author Húšť, Filip
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:15Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:15Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53968
dc.description.abstract Bakalářská práce se zabývá budováním značky zaměstnavatele společnosti Kovárna VIVA a.s. v průběhu 62. ročníku Zlínského Filmového Festivalu. Teoretická část práce je věnována představení public relations a dále se zaměřuje pouze na jednu část PR, budování značky zaměstnavatele. Následují obecná doporučení, jak tuto oblast marketingu ve firmě rozvíjet. Praktická část představuje společnost Kovárna VIVA, Zlínský Filmový Festival a vysvětluje jejich propojení. Dále jsou analyzovány aktivity Kovárny VIVA během festivalu, především jejich obsahové části. Cílem práce je na základě této analýzy vypracovat doporučení zefektivnění prezentace Kovárny VIVA během následujících ročníků festivalu.
dc.format 74 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject budování značky zaměstnavatele cs
dc.subject public relations cs
dc.subject komunikace cs
dc.subject analýza cs
dc.subject sponzoring cs
dc.subject employer branding en
dc.subject public relations en
dc.subject communication en
dc.subject analysis en
dc.subject sponsoring en
dc.title Analýza využití Zlínského Filmového Festivalu pro budování Analýza využití Zlínského filmového festivalu značky Kovárny VIVA a.s. a nábor zaměstnanců
dc.title.alternative Analysis of Using Zlín Film Festival for Brand Building of Kovárna VIVA a.s. and Recruitment of Employees
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kabátová, Jana
dc.date.accepted 2023-06-12
dc.description.abstract-translated The bachelor thesis deals with the employer branding of Kovárna VIVA a.s. during the 62nd year of the Zlín Film Festival. The theoretical part is dedicated to introducing public relations, further, this part is focused only on one aspect of PR, employer branding. General recommendations on improving this part of marketing in a company are followed. The practical part introduces the company Kovárna VIVA, Zlín Film Festival, and explains their connection. Further, the activities of Kovárna VIVA during the festival are analyzed, especially their content. The bachelor thesis aims to develop suggestions based on this analysis that will improve the presentation of Kovárna VIVA during the following years of the festival.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Ekonomika a management podniku cs
dc.thesis.degree-discipline Business Economics and Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Bc.
dc.thesis.degree-program Ekonomika a management cs
dc.thesis.degree-program Economics and Management en
dc.identifier.stag 64076
dc.date.submitted 2023-05-17


Files in this item

Files Size Format View Description
húšť_2023_dp.pdf 2.723Mb PDF View/Open None
húšť_2023_op.pdf 987.2Kb PDF View/Open None
húšť_2023_vp.pdf 137.3Kb PDF View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account