Analýza využití Zlínského Filmového Festivalu pro budování Analýza využití Zlínského filmového festivalu značky Kovárny VIVA a.s. a nábor zaměstnanců
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Analýza využití Zlínského Filmového Festivalu pro budování Analýza využití Zlínského filmového festivalu značky Kovárny VIVA a.s. a nábor zaměstnanců |
Autor: |
Húšť, Filip
|
Vedoucí: |
Kozák, Vratislav
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce se zabývá budováním značky zaměstnavatele společnosti Kovárna VIVA a.s. v průběhu 62. ročníku Zlínského Filmového Festivalu. Teoretická část práce je věnována představení public relations a dále se zaměřuje pouze na jednu část PR, budování značky zaměstnavatele. Následují obecná doporučení, jak tuto oblast marketingu ve firmě rozvíjet. Praktická část představuje společnost Kovárna VIVA, Zlínský Filmový Festival a vysvětluje jejich propojení. Dále jsou analyzovány aktivity Kovárny VIVA během festivalu, především jejich obsahové části. Cílem práce je na základě této analýzy vypracovat doporučení zefektivnění prezentace Kovárny VIVA během následujících ročníků festivalu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53968
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Ekonomika a management podniku |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet