Analýza komunikačního mixu u hotelových zařízení

DSpace Repository

Language: English čeština 

Analýza komunikačního mixu u hotelových zařízení

Show simple item record

dc.contributor.advisor Juříková, Martina
dc.contributor.author Čočková, Romana
dc.date.accessioned 2010-07-16T11:39:21Z
dc.date.available 2010-07-16T11:39:21Z
dc.date.issued 2008-05-09
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB cs
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/5382
dc.description.abstract Úvod se zaměřuje na stručnou teorii marketingu v oblasti služeb, cestovního ruchu a komunikačního mixu hotelu. Obsahem práce je charakteristika zkoumaných subjektů - sítě hotelů ve Velkých Karlovicích, a analýza jejich stávajícího komunikačního mixu. Práce se zaměřuje na jednotlivé nástroje marketingové komunikace a jejich využití firmou HP Tronic, která hotely provozuje. Komunikační nástroje jednotlivých hotelů jsou zhodnoceny z hlediska intenzity a frekvence a porovnány mezi sebou. Z analýzy jsou vyvozeny závěry a doporučení v oblasti komunikace. cs
dc.format 71 s., 14 s. obr. příloh. cs
dc.format.extent 2673826 bytes cs
dc.format.mimetype application/pdf cs
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Pouze v rámci univerzity
dc.subject marketing služeb cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject komunikační mix hotelu cs
dc.subject reklama cs
dc.subject public relations cs
dc.subject podpora prodeje cs
dc.subject osobní prodej cs
dc.subject direct marketing cs
dc.subject sponzorství cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject service marketing en
dc.subject tourist industry en
dc.subject hotel communication mix en
dc.subject advertising en
dc.subject public relations en
dc.subject sales promotion en
dc.subject personal selling en
dc.subject direct marketing en
dc.subject sponsorship en
dc.subject event marketing en
dc.title Analýza komunikačního mixu u hotelových zařízení cs
dc.title.alternative Analysis of communication mix of hotel facilities en
dc.type bakalářská práce cs
dc.contributor.referee Kolínková, Libuše
dc.date.accepted 2008-05-30
dc.description.abstract-translated The introduction of this work includes a brief theory of marketing of services, tourist industry and hotel communication mix. The content of the work is the characteristic of researched subjects - the network of hotels in Velké Karlovice, and analysis of their existing communication mix. The work is concentrated on individual implements of marketing communication and how the firm uses them. Communication instruments are valorized from the viewpoint of intensity and frequency and compared. The conclusions and recommendations are deduced from the analysis in the communication field. en
dc.description.department Ústav marketingových komunikací cs
dc.description.result obhájeno cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/126 cs
dc.parent.uri http://hdl.handle.net/10563/220 cs
dc.thesis.degree-discipline Marketingové komunikace cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Communications en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Multimedia Communications en
dc.thesis.degree-name Bc. cs
dc.thesis.degree-program Mediální a komunikační studia cs
dc.thesis.degree-program Media and Communication Studies en
dc.identifier.stag 7447
dc.date.assigned 2008-01-07
utb.result.grade B


Files in this item

Files Size Format View
čočková_2008_bp.pdfBlocked 2.549Mb PDF View/Open
čočková_2008_vp.doc 56Kb Microsoft Word View/Open
čočková_2008_op.doc 53Kb Microsoft Word View/Open

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account