Analýza komunikačního mixu u hotelových zařízení
Show full item record
No preview available
Title:
|
Analýza komunikačního mixu u hotelových zařízení |
Author: |
Čočková, Romana
|
Advisor: |
Juříková, Martina
|
Abstract:
|
Úvod se zaměřuje na stručnou teorii marketingu v oblasti služeb, cestovního ruchu a komunikačního mixu hotelu. Obsahem práce je charakteristika zkoumaných subjektů - sítě hotelů ve Velkých Karlovicích, a analýza jejich stávajícího komunikačního mixu. Práce se zaměřuje na jednotlivé nástroje marketingové komunikace a jejich využití firmou HP Tronic, která hotely provozuje. Komunikační nástroje jednotlivých hotelů jsou zhodnoceny z hlediska intenzity a frekvence a porovnány mezi sebou. Z analýzy jsou vyvozeny závěry a doporučení v oblasti komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/5382
|
Date:
|
2008-05-09 |
Availability:
|
Pouze v rámci univerzity |
Department:
|
Ústav marketingových komunikací |
Discipline:
|
Marketingové komunikace |
Grade for thesis and defense:
|
B
7447
|
Citace závěřečné práce
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show full item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account