Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace udržitelnosti ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kwarteng, Michael Adu
|
|
dc.contributor.author |
Poštulková, Tereza
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:08Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:08Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53820
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace udržitelnosti společnosti XY. První část je věnována teoretickým východiskům marketingové komunikace a udržitelnosti a představuje současné trendy v těchto oblastech. Druhá část se zaměřuje na praktickou analýzu současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti a analýzu konkurence s důrazem na udržitelnost. V rámci projektu je ve třetí části navržena optimalizace současného stavu marketingové komunikace dané společnosti v souladu s principy udržitelnosti. Celý projekt je závěrem podroben nákladové, časové a rizikové analýze. Cílem práce je podat návrhy na zlepšení současného stavu marketingové komunikace udržitelných témat společnosti, která bude mít pozitivní vliv na loajalitu zákazníků a zároveň bude respektovat zásady udržitelného rozvoje. |
|
dc.format |
145 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
udržitelnost
|
cs |
dc.subject |
CSR
|
cs |
dc.subject |
Marketing Mix
|
en |
dc.subject |
Communication Mix
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Sustainability
|
en |
dc.subject |
CSR
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace udržitelnosti ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
The Project of Improvement of Current State of Sustainability Marketing Communication in the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Chovancová, Miloslava |
|
dc.date.accepted |
2023-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis focuses on the issue of sustainability marketing communication of the company XY. The first part is devoted to the theoretical foundations of marketing communication and sustainability and presents current trends in both areas. The second part focuses on the practical analysis of the current state of marketing communication in the selected company and the analysis of the competition with a focus on sustainability. As part of the project, in the third part, optimization of the current state of marketing communication of the given company is proposed in accordance with the principles of sustainability. Finally, the entire project is subjected to a cost, time, and risk analysis. The objective of the work is to provide recommendations for enhancing the current state of marketing communication of sustainable topics of the company, which will have a positive impact on customer loyalty while also respecting the principles of sustainable development. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
65188
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account