Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace udržitelnosti ve vybrané společnosti

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace udržitelnosti ve vybrané společnosti

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kwarteng, Michael Adu
dc.contributor.author Poštulková, Tereza
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:08Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:08Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53820
dc.description.abstract Diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace udržitelnosti společnosti XY. První část je věnována teoretickým východiskům marketingové komunikace a udržitelnosti a představuje současné trendy v těchto oblastech. Druhá část se zaměřuje na praktickou analýzu současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti a analýzu konkurence s důrazem na udržitelnost. V rámci projektu je ve třetí části navržena optimalizace současného stavu marketingové komunikace dané společnosti v souladu s principy udržitelnosti. Celý projekt je závěrem podroben nákladové, časové a rizikové analýze. Cílem práce je podat návrhy na zlepšení současného stavu marketingové komunikace udržitelných témat společnosti, která bude mít pozitivní vliv na loajalitu zákazníků a zároveň bude respektovat zásady udržitelného rozvoje.
dc.format 145 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject udržitelnost cs
dc.subject CSR cs
dc.subject Marketing Mix en
dc.subject Communication Mix en
dc.subject Marketing Communication en
dc.subject Sustainability en
dc.subject CSR en
dc.title Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace udržitelnosti ve vybrané společnosti
dc.title.alternative The Project of Improvement of Current State of Sustainability Marketing Communication in the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Chovancová, Miloslava
dc.date.accepted 2023-06-08
dc.description.abstract-translated The diploma thesis focuses on the issue of sustainability marketing communication of the company XY. The first part is devoted to the theoretical foundations of marketing communication and sustainability and presents current trends in both areas. The second part focuses on the practical analysis of the current state of marketing communication in the selected company and the analysis of the competition with a focus on sustainability. As part of the project, in the third part, optimization of the current state of marketing communication of the given company is proposed in accordance with the principles of sustainability. Finally, the entire project is subjected to a cost, time, and risk analysis. The objective of the work is to provide recommendations for enhancing the current state of marketing communication of sustainable topics of the company, which will have a positive impact on customer loyalty while also respecting the principles of sustainable development.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 65188
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
poštulková_2023_dp.pdf 3.007Mb PDF View/Open None
poštulková_2023_op.docx 96.09Kb Unknown View/Open None
poštulková_2023_vp.docx 97.46Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account