Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace udržitelnosti ve vybrané společnosti

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace udržitelnosti ve vybrané společnosti

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace udržitelnosti ve vybrané společnosti
Autor: Poštulková, Tereza
Vedoucí: Kwarteng, Michael Adu
Abstrakt: Diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace udržitelnosti společnosti XY. První část je věnována teoretickým východiskům marketingové komunikace a udržitelnosti a představuje současné trendy v těchto oblastech. Druhá část se zaměřuje na praktickou analýzu současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti a analýzu konkurence s důrazem na udržitelnost. V rámci projektu je ve třetí části navržena optimalizace současného stavu marketingové komunikace dané společnosti v souladu s principy udržitelnosti. Celý projekt je závěrem podroben nákladové, časové a rizikové analýze. Cílem práce je podat návrhy na zlepšení současného stavu marketingové komunikace udržitelných témat společnosti, která bude mít pozitivní vliv na loajalitu zákazníků a zároveň bude respektovat zásady udržitelného rozvoje.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53820
Datum: 2023-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
poštulková_2023_dp.pdf 3.007Mb PDF Zobrazit/otevřít None
poštulková_2023_op.docx 96.09Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
poštulková_2023_vp.docx 97.46Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet