Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace udržitelnosti ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace udržitelnosti ve vybrané společnosti |
Autor: |
Poštulková, Tereza
|
Vedoucí: |
Kwarteng, Michael Adu
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zaměřuje na problematiku marketingové komunikace udržitelnosti společnosti XY. První část je věnována teoretickým východiskům marketingové komunikace a udržitelnosti a představuje současné trendy v těchto oblastech. Druhá část se zaměřuje na praktickou analýzu současného stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti a analýzu konkurence s důrazem na udržitelnost. V rámci projektu je ve třetí části navržena optimalizace současného stavu marketingové komunikace dané společnosti v souladu s principy udržitelnosti. Celý projekt je závěrem podroben nákladové, časové a rizikové analýze. Cílem práce je podat návrhy na zlepšení současného stavu marketingové komunikace udržitelných témat společnosti, která bude mít pozitivní vliv na loajalitu zákazníků a zároveň bude respektovat zásady udržitelného rozvoje. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53820
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet