Návrh marketingové komunikace folklorního festivalu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Danko, Lukáš
|
|
dc.contributor.author |
Hamanová, Veronika
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:08Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:08Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53818
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce za zabývá návrhem marketingové komunikace folklorního festivalu. Diplomová práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována prohloubení poznatků a literární rešerši z oblasti marketingové komunikace, kulturních a kreativních průmyslů, specifik marketingové komunikace v kulturním prostředí. Teoretická část slouží jako východiska pro zpracování části praktické. Praktická část obsahuje charakteristiku festivalu a vhodné analýzy, a to především analýzu současného stavu marketingové komunikace. Vypracování analýz proběhlo na základě kvalitativních rozhovorů s ředitelem festivalu a znalostí autorky práce, která je členkou spolku, který se podílí na organizaci festivalu. Výsledky analýz sloužily jako vstupy do návrhové části. Návrh marketingové komunikace byl vypracován jako projekt pomocí jednotlivých akčních plánů. Jeho cílem je zlepšit marketingovou komunikaci festivalu a zvýšit image akce. Projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
144 s. (233 335) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
festival
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
folklor
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
kultura
|
cs |
dc.subject |
kreativní průmysl
|
cs |
dc.subject |
communication in marketing
|
en |
dc.subject |
festival
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
folklore
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
culture
|
en |
dc.subject |
creative industries
|
en |
dc.title |
Návrh marketingové komunikace folklorního festivalu |
|
dc.title.alternative |
A Proposal of Marketing Communication of Folklore Festival |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2023-06-08 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis is focused on a proposal of marketing communication of a folklore festival. The diploma thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part is focused on deepening knowledge and literary research from marketing communication, culture and creative industries, specifics of marketing communication in culture environment. This theoretical part brought starting points for elaborating of the practical part. The practical part contained characteristic of the festival and suitable analysis, primarily the analysis of current marketing communication. Elaboration of analyses was able thanks to qualitative interviews with the director of the festival and thanks to knowlege of author of the thesis, who is a member of a club which participates in organiozation. The conclusion of the analyses was used as an entrance to the proposal part. The proposal of marketing communication was elaborated as a project with action plans. The aim of this project is to enhance marketing communication of the festival and boost its image. Whole project was subjected to time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Design management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Design Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
65121
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account