Návrh marketingové komunikace folklorního festivalu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingové komunikace folklorního festivalu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Danko, Lukáš
dc.contributor.author Hamanová, Veronika
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:08Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:08Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53818
dc.description.abstract Tato diplomová práce za zabývá návrhem marketingové komunikace folklorního festivalu. Diplomová práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována prohloubení poznatků a literární rešerši z oblasti marketingové komunikace, kulturních a kreativních průmyslů, specifik marketingové komunikace v kulturním prostředí. Teoretická část slouží jako východiska pro zpracování části praktické. Praktická část obsahuje charakteristiku festivalu a vhodné analýzy, a to především analýzu současného stavu marketingové komunikace. Vypracování analýz proběhlo na základě kvalitativních rozhovorů s ředitelem festivalu a znalostí autorky práce, která je členkou spolku, který se podílí na organizaci festivalu. Výsledky analýz sloužily jako vstupy do návrhové části. Návrh marketingové komunikace byl vypracován jako projekt pomocí jednotlivých akčních plánů. Jeho cílem je zlepšit marketingovou komunikaci festivalu a zvýšit image akce. Projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 144 s. (233 335)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject festival cs
dc.subject analýza cs
dc.subject folklor cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject kultura cs
dc.subject kreativní průmysl cs
dc.subject communication in marketing en
dc.subject festival en
dc.subject analysis en
dc.subject folklore en
dc.subject communication mix en
dc.subject culture en
dc.subject creative industries en
dc.title Návrh marketingové komunikace folklorního festivalu
dc.title.alternative A Proposal of Marketing Communication of Folklore Festival
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2023-06-08
dc.description.abstract-translated This diploma thesis is focused on a proposal of marketing communication of a folklore festival. The diploma thesis is divided into two parts: theoretical and practical. The theoretical part is focused on deepening knowledge and literary research from marketing communication, culture and creative industries, specifics of marketing communication in culture environment. This theoretical part brought starting points for elaborating of the practical part. The practical part contained characteristic of the festival and suitable analysis, primarily the analysis of current marketing communication. Elaboration of analyses was able thanks to qualitative interviews with the director of the festival and thanks to knowlege of author of the thesis, who is a member of a club which participates in organiozation. The conclusion of the analyses was used as an entrance to the proposal part. The proposal of marketing communication was elaborated as a project with action plans. The aim of this project is to enhance marketing communication of the festival and boost its image. Whole project was subjected to time, cost and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Design management cs
dc.thesis.degree-discipline Design Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 65121
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
hamanová_2023_dp.pdf 4.401Mb PDF View/Open None
hamanová_2023_op.docx 41.55Kb Unknown View/Open None
hamanová_2023_vp.docx 49.20Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account