Návrh marketingové komunikace folklorního festivalu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh marketingové komunikace folklorního festivalu |
Autor: |
Hamanová, Veronika
|
Vedoucí: |
Danko, Lukáš
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce za zabývá návrhem marketingové komunikace folklorního festivalu. Diplomová práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je věnována prohloubení poznatků a literární rešerši z oblasti marketingové komunikace, kulturních a kreativních průmyslů, specifik marketingové komunikace v kulturním prostředí. Teoretická část slouží jako východiska pro zpracování části praktické. Praktická část obsahuje charakteristiku festivalu a vhodné analýzy, a to především analýzu současného stavu marketingové komunikace. Vypracování analýz proběhlo na základě kvalitativních rozhovorů s ředitelem festivalu a znalostí autorky práce, která je členkou spolku, který se podílí na organizaci festivalu. Výsledky analýz sloužily jako vstupy do návrhové části. Návrh marketingové komunikace byl vypracován jako projekt pomocí jednotlivých akčních plánů. Jeho cílem je zlepšit marketingovou komunikaci festivalu a zvýšit image akce. Projekt byl podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53818
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Design management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet