Projekt marketingové komunikace ve firmě Matuschka International spol., s.r.o. se zaměřením na sociální média

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve firmě Matuschka International spol., s.r.o. se zaměřením na sociální média

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Větrovcová, Anna
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:08Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:08Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53816
dc.description.abstract Cílem diplomové práce je zlepšení marketingové strategie firmy Matuschka International spol., s.r.o. se zaměřením na sociální sítě, konkrétně na platformy Facebook, Instagram a TikTok. Práce je složena z teoretické a praktické části. Teoretická část zahrnuje přiblížení problematiky marketingu v online prostředí. Praktická část se zaměřuje na přiblížení firmy Matuschka International spol., s.r.o., analýzu firmy pomocí SWOT analýzy a Porterovy analýzy pěti sil, a nakonec analýzy sociálních sítí konkurenčních firem. Součástí praktické části je také dotazníkové šetření, které se zaměřuje na zjištění vztahu respondentů mezi nákupním chováním a preferencemi na sociálních sítích. Na základě získaných znalostí z teoretické a praktické části je následně vytvořen projekt s návrhy pro zlepšení strategie na platformách Facebook, Instagram a TikTok. Projekt, konkrétně část zlepšení Instagram strategie, je dále podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
dc.format 107
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject péče o vlasy cs
dc.subject online marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject social media en
dc.subject hair care en
dc.title Projekt marketingové komunikace ve firmě Matuschka International spol., s.r.o. se zaměřením na sociální média
dc.title.alternative Project of Marketing Communication in the Company Matuschka International spol., s.r.o.with the Focus on Social Media
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2023-06-08
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to improve the marketing strategy of Matuschka International spol., s.r.o. with a focus on social networks, specifically on the platforms Facebook, Instagram and TikTok. The thesis consists of a theoretical and a practical part. The theoretical part includes an introduction to marketing in the online environment. The practical part focuses on an introduction to the company Matuschka International spol., s.r.o., an analysis of the company using SWOT analysis and Porter's five forces analysis, and finally a social network analysis of competing companies. The practical part also includes a questionnaire survey that focuses on finding out the relationship between respondents' buying behavior and social networking preferences. Based on the knowledge gained from the theoretical and practical part, a project is then developed with suggestions for improving strategies on Facebook, Instagram and TikTok platforms. The project, specifically the Instagram strategy improvement part, is further subjected to cost, time, and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 65108
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
větrovcová_2023_dp.pdf 10.84Mb PDF View/Open None
větrovcová_2023_op.docx 44.28Kb Unknown View/Open None
větrovcová_2023_vp.docx 50.04Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account