Projekt marketingové komunikace ve firmě Matuschka International spol., s.r.o. se zaměřením na sociální média
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace ve firmě Matuschka International spol., s.r.o. se zaměřením na sociální média |
Autor: |
Větrovcová, Anna
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je zlepšení marketingové strategie firmy Matuschka International spol., s.r.o. se zaměřením na sociální sítě, konkrétně na platformy Facebook, Instagram a TikTok. Práce je složena z teoretické a praktické části. Teoretická část zahrnuje přiblížení problematiky marketingu v online prostředí. Praktická část se zaměřuje na přiblížení firmy Matuschka International spol., s.r.o., analýzu firmy pomocí SWOT analýzy a Porterovy analýzy pěti sil, a nakonec analýzy sociálních sítí konkurenčních firem. Součástí praktické části je také dotazníkové šetření, které se zaměřuje na zjištění vztahu respondentů mezi nákupním chováním a preferencemi na sociálních sítích. Na základě získaných znalostí z teoretické a praktické části je následně vytvořen projekt s návrhy pro zlepšení strategie na platformách Facebook, Instagram a TikTok. Projekt, konkrétně část zlepšení Instagram strategie, je dále podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53816
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet