Projekt marketingové komunikace ve firmě Matuschka International spol., s.r.o. se zaměřením na sociální média

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace ve firmě Matuschka International spol., s.r.o. se zaměřením na sociální média

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace ve firmě Matuschka International spol., s.r.o. se zaměřením na sociální média
Autor: Větrovcová, Anna
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cílem diplomové práce je zlepšení marketingové strategie firmy Matuschka International spol., s.r.o. se zaměřením na sociální sítě, konkrétně na platformy Facebook, Instagram a TikTok. Práce je složena z teoretické a praktické části. Teoretická část zahrnuje přiblížení problematiky marketingu v online prostředí. Praktická část se zaměřuje na přiblížení firmy Matuschka International spol., s.r.o., analýzu firmy pomocí SWOT analýzy a Porterovy analýzy pěti sil, a nakonec analýzy sociálních sítí konkurenčních firem. Součástí praktické části je také dotazníkové šetření, které se zaměřuje na zjištění vztahu respondentů mezi nákupním chováním a preferencemi na sociálních sítích. Na základě získaných znalostí z teoretické a praktické části je následně vytvořen projekt s návrhy pro zlepšení strategie na platformách Facebook, Instagram a TikTok. Projekt, konkrétně část zlepšení Instagram strategie, je dále podroben nákladové, časové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53816
Datum: 2023-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
větrovcová_2023_dp.pdf 10.84Mb PDF Zobrazit/otevřít None
větrovcová_2023_op.docx 44.28Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
větrovcová_2023_vp.docx 50.04Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet