Projekt marketingové komunikační strategie SK Sršni Kutná Hora

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikační strategie SK Sršni Kutná Hora

Show simple item record

dc.contributor.advisor Chovancová, Miloslava
dc.contributor.author Jelínek, David
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:25:01Z
dc.date.available 2023-12-20T13:25:01Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53695
dc.description.abstract Cílem této diplomové práce je navrhnout a vytvořit projekt pro zlepšení marketingové komunikace vybraného oddílu ledního hokeje. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se zabývá shrnutím základních poznatků souvisejících s tématem marketingové komunikace. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu marketingové komunikace sportovního oddílu pomocí vybraných situačních analýz. Na získaných datech z praktické části je zpracován komplexní projekt, který zahrnuje nákladovou, časovou a rizikovou analýzu.
dc.format 109 s.
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject lední hokej cs
dc.subject marketingové analýzy cs
dc.subject projekt cs
dc.subject marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject marketing mix en
dc.subject ice hockey en
dc.subject marketing analysis en
dc.subject project en
dc.title Projekt marketingové komunikační strategie SK Sršni Kutná Hora
dc.title.alternative Marketing Communication Strategy Project of SK Sršni Kutná Hora
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Bejtkovský, Jiří
dc.date.accepted 2023-06-07
dc.description.abstract-translated The aim of this diploma thesis is to suggest and create a project for improving the marketing communication of a selected ice hockey club. The thesis is divided into three parts. The theoretical part deals with the summary of basic knowledge related to marketing communication. The practical part contains the analysis of the current condition of marketing communication of the ice hockey club by means of selected situational analyses. Based on the data obtained from the practical part, a comprehensive project is developed which includes cost, time and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 61838
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
jelínek_2023_dp.pdf 3.624Mb PDF View/Open None
jelínek_2023_op.docx 41.54Kb Unknown View/Open None
jelínek_2023_vp.docx 48.71Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account