Projekt marketingové komunikační strategie SK Sršni Kutná Hora
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Jelínek, David
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:01Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:01Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53695
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této diplomové práce je navrhnout a vytvořit projekt pro zlepšení marketingové komunikace vybraného oddílu ledního hokeje. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se zabývá shrnutím základních poznatků souvisejících s tématem marketingové komunikace. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu marketingové komunikace sportovního oddílu pomocí vybraných situačních analýz. Na získaných datech z praktické části je zpracován komplexní projekt, který zahrnuje nákladovou, časovou a rizikovou analýzu. |
|
dc.format |
109 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
lední hokej
|
cs |
dc.subject |
marketingové analýzy
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
ice hockey
|
en |
dc.subject |
marketing analysis
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikační strategie SK Sršni Kutná Hora |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication Strategy Project of SK Sršni Kutná Hora |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2023-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this diploma thesis is to suggest and create a project for improving the marketing communication of a selected ice hockey club. The thesis is divided into three parts. The theoretical part deals with the summary of basic knowledge related to marketing communication. The practical part contains the analysis of the current condition of marketing communication of the ice hockey club by means of selected situational analyses. Based on the data obtained from the practical part, a comprehensive project is developed which includes cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
61838
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account