Projekt marketingové komunikační strategie SK Sršni Kutná Hora
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikační strategie SK Sršni Kutná Hora |
Autor: |
Jelínek, David
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cílem této diplomové práce je navrhnout a vytvořit projekt pro zlepšení marketingové komunikace vybraného oddílu ledního hokeje. Diplomová práce je rozdělena do tří částí. Teoretická část se zabývá shrnutím základních poznatků souvisejících s tématem marketingové komunikace. Praktická část obsahuje analýzu současného stavu marketingové komunikace sportovního oddílu pomocí vybraných situačních analýz. Na získaných datech z praktické části je zpracován komplexní projekt, který zahrnuje nákladovou, časovou a rizikovou analýzu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53695
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet