dc.contributor.advisor |
Pokorný, Pavel
|
|
dc.contributor.author |
Králová, Kristýna
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:25:00Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:25:00Z |
|
dc.date.issued |
2022-12-02 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53658
|
|
dc.description.abstract |
Cílem této práce bylo provést vizualizaci pohonných systémů ve virtuální realitě. Obdržela jsem 3D modely těchto celků (jeden celek se skládá z několika dílčích částí jako je vlastní pohon, řídící jednotka, přívod napájení, rozhraní pro komunikaci, ochranný kryt, apod.). Tyto modely upravila (v programu Blender) a poté importovala do prostředí Unreal Engine, ve kterém jsem vytvořila jednoduchou vizualizační aplikaci pro headset VR Oculus Quest 2 (tento headset mi byl zapůjčen od firmy ZF Engineering Plzeň). Aplikace bude uživatelsky přívětivá a bude možné všechny dílčí modely interaktivně prohlížet a zobrazovat k nim stručné popisky. Toto téma probíhá ve spolupráci s firmou ZF Engineering Plzeň (pobočka ve Zlíně). |
|
dc.format |
68 s. (59 954) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Unreal Engine
|
cs |
dc.subject |
virtuální realita
|
cs |
dc.subject |
headsety
|
cs |
dc.subject |
Oculus quest
|
cs |
dc.subject |
Blender
|
cs |
dc.subject |
pohonný systém
|
cs |
dc.subject |
Unreal Engine
|
en |
dc.subject |
virtual reality
|
en |
dc.subject |
headset
|
en |
dc.subject |
Oculus quest
|
en |
dc.subject |
Blender
|
en |
dc.subject |
propulsion system
|
en |
dc.title |
Vizualizace pohonných systémů ve virtuální realitě |
|
dc.title.alternative |
Visualisation of Drive Systems in Virtual Reality |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Drofová, Irena |
|
dc.date.accepted |
2023-06-07 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of this work was to visualize propulsion systems in virtual reality. I have received 3D models of these units (one unit consists of several sub-parts such as the drive itself, the control unit, the power supply, the communication interface, the protective housing, etc.). I modified these models as needed (in Blender) and then imported them into the Unreal Engine environment to create a simple visualization application for the Oculus Quest 2 VR headset (this headset was loaned to me from ZF Engineering Plzeň). The application will be user-friendly and all the sub-models can be interactively viewed and displayed briefly. This topic is being done in cooperation with ZF Engineering Plzeň (branch in Zlín). |
|
dc.description.department |
Ústav počítačových a komunikačních systémů |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Informační technologie v administrativě |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Information Technologies in Administration |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta aplikované informatiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Applied Informatics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Informační technologie v administrativě |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Information Technologies in Administration |
en |
dc.identifier.stag |
63435
|
|
dc.date.submitted |
2023-05-24 |
|