Projekt internetové reklamní kampaně pro účely preventivního stomatologického programu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Pilík, Michal
|
|
dc.contributor.author |
Skovajsová, Eliška
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:57Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:57Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53606
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce pojednává o problematice implementace online reklamní kampaně do zdravotnického preventivního projektu. Cílem je efektivně využít online reklamu pro představení a zviditelnění nově vznikajícího stomatologického preventivního programu pro děti v předškolním věku. Teoretická část vysvětluje obecné charakteristiky online marketingu a jeho jednotlivých nástrojů. Dále popisuje tvorbu a způsoby hodnocení efektivity online reklamní kampaně. Praktická část představuje samotný projekt a také společnost, která jej zaštiťuje. Analýza zahrnuje komparaci s jednotlivými konkurenčními programy a popisuje aktuální stav online komunikace společnosti. Na bázi výsledků analytické části byl vytvořen návrh internetové reklamní kampaně, který byl podroben časové, rizikové i nákladové analýze. Projekt byl zpracován tak, aby byl využitelný i v praxi. |
|
dc.format |
105 |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
online marketing
|
cs |
dc.subject |
internetová reklama
|
cs |
dc.subject |
sociální sítě
|
cs |
dc.subject |
reklama ve zdravotnictví
|
cs |
dc.subject |
reklamní strategie
|
cs |
dc.subject |
online marketing
|
en |
dc.subject |
internet advertising
|
en |
dc.subject |
social media
|
en |
dc.subject |
advertising in healthcare industry
|
en |
dc.subject |
marketing strategy
|
en |
dc.title |
Projekt internetové reklamní kampaně pro účely preventivního stomatologického programu |
|
dc.title.alternative |
Internet Advertising Campaign Project For the Purposes of the Preventive Dentistry Program |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Kramoliš, Jan |
|
dc.date.accepted |
2023-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This diploma thesis discusses the issue of implementing an online marketing campaign into health prevention programe. The goal is to use online advertising in most effective way for the introduction and promotion of emerging dental preventive program for kids. Theoretical part explains the general characteristics of online marketing and its parts. It also describes the creation and methods of evaluating the effectivenes of an online advertising campaign. Practical part represents the preventive program and company that patronise it. Analysis includes a comparison of competing programs and describes current online communication of the company. Based on the results of analytical part an online marketing campaign was created, which included time, risk and cost analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management in Healthcare |
en |
dc.identifier.stag |
64670
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account