Projekt internetové reklamní kampaně pro účely preventivního stomatologického programu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt internetové reklamní kampaně pro účely preventivního stomatologického programu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Pilík, Michal
dc.contributor.author Skovajsová, Eliška
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:57Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:57Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53606
dc.description.abstract Tato diplomová práce pojednává o problematice implementace online reklamní kampaně do zdravotnického preventivního projektu. Cílem je efektivně využít online reklamu pro představení a zviditelnění nově vznikajícího stomatologického preventivního programu pro děti v předškolním věku. Teoretická část vysvětluje obecné charakteristiky online marketingu a jeho jednotlivých nástrojů. Dále popisuje tvorbu a způsoby hodnocení efektivity online reklamní kampaně. Praktická část představuje samotný projekt a také společnost, která jej zaštiťuje. Analýza zahrnuje komparaci s jednotlivými konkurenčními programy a popisuje aktuální stav online komunikace společnosti. Na bázi výsledků analytické části byl vytvořen návrh internetové reklamní kampaně, který byl podroben časové, rizikové i nákladové analýze. Projekt byl zpracován tak, aby byl využitelný i v praxi.
dc.format 105
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject online marketing cs
dc.subject internetová reklama cs
dc.subject sociální sítě cs
dc.subject reklama ve zdravotnictví cs
dc.subject reklamní strategie cs
dc.subject online marketing en
dc.subject internet advertising en
dc.subject social media en
dc.subject advertising in healthcare industry en
dc.subject marketing strategy en
dc.title Projekt internetové reklamní kampaně pro účely preventivního stomatologického programu
dc.title.alternative Internet Advertising Campaign Project For the Purposes of the Preventive Dentistry Program
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Kramoliš, Jan
dc.date.accepted 2023-06-06
dc.description.abstract-translated This diploma thesis discusses the issue of implementing an online marketing campaign into health prevention programe. The goal is to use online advertising in most effective way for the introduction and promotion of emerging dental preventive program for kids. Theoretical part explains the general characteristics of online marketing and its parts. It also describes the creation and methods of evaluating the effectivenes of an online advertising campaign. Practical part represents the preventive program and company that patronise it. Analysis includes a comparison of competing programs and describes current online communication of the company. Based on the results of analytical part an online marketing campaign was created, which included time, risk and cost analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management ve zdravotnictví cs
dc.thesis.degree-program Management in Healthcare en
dc.identifier.stag 64670
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
skovajsová_2023_dp.pdf 4.450Mb PDF View/Open None
skovajsová_2023_op.docx 48.82Kb Unknown View/Open None
skovajsová_2023_vp.docx 49.56Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account