Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Sasínková, Martina
|
|
dc.contributor.author |
Helešic, Michal
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:57Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:57Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53602
|
|
dc.description.abstract |
Tato diplomová práce se zaměřuje na projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti, konkrétně se jedná o malou rodinnou vinotéku. Hlavním cílem práce je navrhnout konkrétní projekt zaměřený na marketingové komunikační aktivity, které přispějí ke zlepšení výsledků společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou představeny základní pojmy marketingu, marketingové komunikace a situační analýzy. V analytické části je podnik představen a analyzován na základě získaných znalostí z části teoretické. Poslední částí diplomové práce je část projektová, kde je navržen konkrétní projekt na zlepšení aktuálního stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti, který se opírá o deset akčních plánů. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
101 s. (154 516 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
propagace
|
cs |
dc.subject |
marketingová situační analýza
|
cs |
dc.subject |
víno
|
cs |
dc.subject |
marketing
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
promotion
|
en |
dc.subject |
marketing situation analysis
|
en |
dc.subject |
wine
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication Project in a Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2023-06-06 |
|
dc.description.abstract-translated |
This thesis focuses on a marketing communication project in a selected company, namely a small family wine shop. The main goal of the work is to propose a specific project focused on marketing communication activities that will contribute to the improvement of the company's results. The work is divided into three parts. In the theoretical part, basic concepts of marketing, marketing communication and situational analysis are introduced. In the analytical part, the company is presented and analyzed based on the knowledge gained from the theoretical part. The last part of the thesis is the project part, where a specific project is proposed to improve the current state of marketing communication in the selected company, which is based on ten action plans. The entire project is subjected to a time, cost and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
65096
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account