Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti |
Autor: |
Helešic, Michal
|
Vedoucí: |
Sasínková, Martina
|
Abstrakt:
|
Tato diplomová práce se zaměřuje na projekt marketingové komunikace ve vybrané společnosti, konkrétně se jedná o malou rodinnou vinotéku. Hlavním cílem práce je navrhnout konkrétní projekt zaměřený na marketingové komunikační aktivity, které přispějí ke zlepšení výsledků společnosti. Práce je rozdělena do tří částí. V teoretické části jsou představeny základní pojmy marketingu, marketingové komunikace a situační analýzy. V analytické části je podnik představen a analyzován na základě získaných znalostí z části teoretické. Poslední částí diplomové práce je část projektová, kde je navržen konkrétní projekt na zlepšení aktuálního stavu marketingové komunikace ve vybrané společnosti, který se opírá o deset akčních plánů. Celý projekt je podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53602
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet