dc.contributor.advisor |
Staňková, Pavla
|
|
dc.contributor.author |
Klencová, Michaela
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:48Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:48Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53424
|
|
dc.description.abstract |
Cílem diplomové práce je předložit projekt marketingové komunikace zaměřený na posílení image stomatologické kliniky Stomma, s.r.o. V rámci analytické části byly zpracovány analýzy, konkrétně PEST analýza, analýza konkurenčního prostředí, benchmarking, analýza vnitřního prostředí, SWOT analýza a projektové řízení. Pomocí dotazníkového šetření bylo zjišťováno povědomí pacientů o možnosti ortodontické léčby pomocí neviditelných rovnátek a ochota pacientů investovat do kvalitnější péče o zuby. Na základě zjištění z analýz a dotazníkového šetření bylo v praktické části vytvořeno projektové řešení se zaměřením na prostředí stomatologické kliniky, zvláště pak na produkt - neviditelná rovnátka. Práce byla soustředěna na kliniku v Břeclavi. Hlavním výsledkem práce je vytvoření projektu marketingové komunikace, který je v závěru podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
137 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
zdravotnické zařízení
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
stomatologie
|
cs |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
medical services
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
dentistry
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace stomatologické kliniky Stomma, s.r.o. |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication Project of the Dental Clinic Stomma, s.r.o. |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Bejtkovský, Jiří |
|
dc.date.accepted |
2023-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the Diploma thesis is to present a marketing communication project focused on strengthening the image of the dental clinic Stomma, ltd. Within the analytical part, analysis, specifically PEST analysis, analysis of the competitive environment, benchmarking, analysis of the internal environment, SWOT analysis and project management have been processed. Using a questionnaire, patient awareness of the possibilities of orthodontic treatment using invisible braces and patient willingness to invest in better dental care have been determined. Based on the findings from the analysis and questionnaire survey, a project solution has been created in the practical part, focusing on the environment of a dental clinic, especially on invisible braces product. The thesis has been concentrated on the Breclav clinic. The main result of the thesis is the creation of a marketing communication project, which is at the end subjected to cost, time and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management ve zdravotnictví |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management in Healthcare |
en |
dc.identifier.stag |
64573
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|