Projekt marketingové komunikace stomatologické kliniky Stomma, s.r.o.
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace stomatologické kliniky Stomma, s.r.o. |
Autor: |
Klencová, Michaela
|
Vedoucí: |
Staňková, Pavla
|
Abstrakt:
|
Cílem diplomové práce je předložit projekt marketingové komunikace zaměřený na posílení image stomatologické kliniky Stomma, s.r.o. V rámci analytické části byly zpracovány analýzy, konkrétně PEST analýza, analýza konkurenčního prostředí, benchmarking, analýza vnitřního prostředí, SWOT analýza a projektové řízení. Pomocí dotazníkového šetření bylo zjišťováno povědomí pacientů o možnosti ortodontické léčby pomocí neviditelných rovnátek a ochota pacientů investovat do kvalitnější péče o zuby. Na základě zjištění z analýz a dotazníkového šetření bylo v praktické části vytvořeno projektové řešení se zaměřením na prostředí stomatologické kliniky, zvláště pak na produkt - neviditelná rovnátka. Práce byla soustředěna na kliniku v Břeclavi. Hlavním výsledkem práce je vytvoření projektu marketingové komunikace, který je v závěru podroben nákladové, časové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53424
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management ve zdravotnictví |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet