Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného hokejového klubu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného hokejového klubu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Bejtkovský, Jiří
dc.contributor.author Chovanec, Dominik
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:48Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:48Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53416
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá vytvořením projektu vedoucího ke zlepšení současné marketingové komunikace vybraného hokejového klubu. Hlavním cílem práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace a následné navržení kroků vedoucích ke zlepšení situace. V teoretické části byla vypracována literární rešerše zabývající se marketingovou komunikací a sportovním marketingem. Praktická část analyzovala současný stav marketingové komunikace za využití vybraných situačních analýz. Práce také obsahuje interview se zástupcem vybraného hokejového klubu, které dodává potřebné informace k detailnímu vytvoření projektu. V poslední fázi byl vzniklý projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 143 s. (229 520 znaků).
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject sportovní marketing cs
dc.subject hokejový klub cs
dc.subject situační analýzy cs
dc.subject akční plány cs
dc.subject projekt cs
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communications en
dc.subject promotion mix en
dc.subject sports marketing en
dc.subject hockey club en
dc.subject situational analyses en
dc.subject action plans en
dc.subject project en
dc.title Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného hokejového klubu
dc.title.alternative A Project to Improve the Current State of Marketing Communication of a Chosen Hockey Club
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Gregar, Aleš
dc.date.accepted 2023-06-02
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the creation of a project leading to the improvement of the current state of marketing communication of a chosen hockey club. The main objective of the thesis was to analyse the current state of marketing communication and then propose steps leading to the improvement of the situation. The theoretical part was dedicated to a literature search focusing on marketing communication and sports marketing. The practical part analysed the current state of marketing communication by using selected situational analyses. The thesis also includes an interview with a representative of a chosen hockey club, which provides the essential information to develop a detailed project. In the last phase, the created project was subjected to time, cost, and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 65071
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
chovanec_2023_dp.pdf 3.143Mb PDF View/Open None
chovanec_2023_op.docx 48.72Kb Unknown View/Open None
chovanec_2023_vp.docx 42.27Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account