Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného hokejového klubu
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Bejtkovský, Jiří
|
|
dc.contributor.author |
Chovanec, Dominik
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:48Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:48Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53416
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá vytvořením projektu vedoucího ke zlepšení současné marketingové komunikace vybraného hokejového klubu. Hlavním cílem práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace a následné navržení kroků vedoucích ke zlepšení situace. V teoretické části byla vypracována literární rešerše zabývající se marketingovou komunikací a sportovním marketingem. Praktická část analyzovala současný stav marketingové komunikace za využití vybraných situačních analýz. Práce také obsahuje interview se zástupcem vybraného hokejového klubu, které dodává potřebné informace k detailnímu vytvoření projektu. V poslední fázi byl vzniklý projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
143 s. (229 520 znaků). |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
sportovní marketing
|
cs |
dc.subject |
hokejový klub
|
cs |
dc.subject |
situační analýzy
|
cs |
dc.subject |
akční plány
|
cs |
dc.subject |
projekt
|
cs |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communications
|
en |
dc.subject |
promotion mix
|
en |
dc.subject |
sports marketing
|
en |
dc.subject |
hockey club
|
en |
dc.subject |
situational analyses
|
en |
dc.subject |
action plans
|
en |
dc.subject |
project
|
en |
dc.title |
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného hokejového klubu |
|
dc.title.alternative |
A Project to Improve the Current State of Marketing Communication of a Chosen Hockey Club |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Gregar, Aleš |
|
dc.date.accepted |
2023-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the creation of a project leading to the improvement of the current state of marketing communication of a chosen hockey club. The main objective of the thesis was to analyse the current state of marketing communication and then propose steps leading to the improvement of the situation. The theoretical part was dedicated to a literature search focusing on marketing communication and sports marketing. The practical part analysed the current state of marketing communication by using selected situational analyses. The thesis also includes an interview with a representative of a chosen hockey club, which provides the essential information to develop a detailed project. In the last phase, the created project was subjected to time, cost, and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
65071
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account