Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného hokejového klubu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt zlepšení současného stavu marketingové komunikace vybraného hokejového klubu |
Autor: |
Chovanec, Dominik
|
Vedoucí: |
Bejtkovský, Jiří
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá vytvořením projektu vedoucího ke zlepšení současné marketingové komunikace vybraného hokejového klubu. Hlavním cílem práce byla analýza současného stavu marketingové komunikace a následné navržení kroků vedoucích ke zlepšení situace. V teoretické části byla vypracována literární rešerše zabývající se marketingovou komunikací a sportovním marketingem. Praktická část analyzovala současný stav marketingové komunikace za využití vybraných situačních analýz. Práce také obsahuje interview se zástupcem vybraného hokejového klubu, které dodává potřebné informace k detailnímu vytvoření projektu. V poslední fázi byl vzniklý projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53416
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet