Návrh marketingového plánu pro vybranou společnost

DSpace Repository

Language: English čeština 

Návrh marketingového plánu pro vybranou společnost

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Hudečková, Barbora
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:48Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:48Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53415
dc.description.abstract Diplomová práce je zaměřena na vytvoření návrhu marketingového plánu pro společnost HEPRO, spol. s.r.o., která podniká v oblasti klimatizačních a vzduchotechnických zařízení. Podstatou realizace návrhu je především zvýšení povědomí o společnosti a získání nových zákazníků za využití vybraných marketingových nástrojů. Teoretická část diplomové práce shrnuje poznatky vztahující se k problematice marketingového plánování, zejména v oblasti malých a středních podniků a ve službách, a tvoří tak východiska pro následné zpracování dalších částí práce. Cílem praktické části je představení vybrané společnosti a analýza jejího současného stavu včetně aktuálně využívaných marketingových aktivit. Na základě vyhodnocení analýz je v projektové části vytvořen samotný návrh marketingového plánu, jehož záměrem je doporučit taková řešení, která budou přínosem pro rozvoj vybrané společnosti. V závěru diplomové práce je výsledný návrh marketingového plánu podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
dc.format 109 s. (187 506 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject marketingový plán cs
dc.subject analýza cs
dc.subject marketingový mix cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject marketing plan en
dc.subject analysis en
dc.subject marketing mix en
dc.subject marketing communication en
dc.title Návrh marketingového plánu pro vybranou společnost
dc.title.alternative Proposal of a Marketing Plan for the Selected Company
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Matošková, Jana
dc.date.accepted 2023-06-02
dc.description.abstract-translated The master thesis is focused on the creation of a marketing plan for the selected company operating in the field of air conditioning and ventilation equipment - HEPRO. The main purpose of the proposal is to increase awareness of the company and to attract new customers using selected marketing tools. The theoretical part of the thesis summarizes the knowledge related to the issue of marketing planning, especially in the field of small and medium-sized enterprises and services, and thus forms the basis for the subsequent processing of other parts of the thesis. The aim of the practical part is to introduce the selected company and to analyze its current state, including the marketing activities currently used. Based on the evaluation of the analyses, the project part creates the actual proposal of the marketing plan, the intention of which is to recommend solutions that will benefit the development of the selected company. At the end of the thesis, the resulting marketing plan proposal is subjected to a time, cost, and risk analysis.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 65070
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
hudečková_2023_dp.pdf 2.982Mb PDF View/Open None
hudečková_2023_op.docx 49.44Kb Unknown View/Open None
hudečková_2023_vp.docx 48.44Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account