Návrh marketingového plánu pro vybranou společnost
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Hudečková, Barbora
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:48Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:48Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53415
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření návrhu marketingového plánu pro společnost HEPRO, spol. s.r.o., která podniká v oblasti klimatizačních a vzduchotechnických zařízení. Podstatou realizace návrhu je především zvýšení povědomí o společnosti a získání nových zákazníků za využití vybraných marketingových nástrojů. Teoretická část diplomové práce shrnuje poznatky vztahující se k problematice marketingového plánování, zejména v oblasti malých a středních podniků a ve službách, a tvoří tak východiska pro následné zpracování dalších částí práce. Cílem praktické části je představení vybrané společnosti a analýza jejího současného stavu včetně aktuálně využívaných marketingových aktivit. Na základě vyhodnocení analýz je v projektové části vytvořen samotný návrh marketingového plánu, jehož záměrem je doporučit taková řešení, která budou přínosem pro rozvoj vybrané společnosti. V závěru diplomové práce je výsledný návrh marketingového plánu podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
|
dc.format |
109 s. (187 506 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
marketingový plán
|
cs |
dc.subject |
analýza
|
cs |
dc.subject |
marketingový mix
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
marketing plan
|
en |
dc.subject |
analysis
|
en |
dc.subject |
marketing mix
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.title |
Návrh marketingového plánu pro vybranou společnost |
|
dc.title.alternative |
Proposal of a Marketing Plan for the Selected Company |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Matošková, Jana |
|
dc.date.accepted |
2023-06-02 |
|
dc.description.abstract-translated |
The master thesis is focused on the creation of a marketing plan for the selected company operating in the field of air conditioning and ventilation equipment - HEPRO. The main purpose of the proposal is to increase awareness of the company and to attract new customers using selected marketing tools. The theoretical part of the thesis summarizes the knowledge related to the issue of marketing planning, especially in the field of small and medium-sized enterprises and services, and thus forms the basis for the subsequent processing of other parts of the thesis. The aim of the practical part is to introduce the selected company and to analyze its current state, including the marketing activities currently used. Based on the evaluation of the analyses, the project part creates the actual proposal of the marketing plan, the intention of which is to recommend solutions that will benefit the development of the selected company. At the end of the thesis, the resulting marketing plan proposal is subjected to a time, cost, and risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
65070
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account