Návrh marketingového plánu pro vybranou společnost

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Návrh marketingového plánu pro vybranou společnost

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Návrh marketingového plánu pro vybranou společnost
Autor: Hudečková, Barbora
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Diplomová práce je zaměřena na vytvoření návrhu marketingového plánu pro společnost HEPRO, spol. s.r.o., která podniká v oblasti klimatizačních a vzduchotechnických zařízení. Podstatou realizace návrhu je především zvýšení povědomí o společnosti a získání nových zákazníků za využití vybraných marketingových nástrojů. Teoretická část diplomové práce shrnuje poznatky vztahující se k problematice marketingového plánování, zejména v oblasti malých a středních podniků a ve službách, a tvoří tak východiska pro následné zpracování dalších částí práce. Cílem praktické části je představení vybrané společnosti a analýza jejího současného stavu včetně aktuálně využívaných marketingových aktivit. Na základě vyhodnocení analýz je v projektové části vytvořen samotný návrh marketingového plánu, jehož záměrem je doporučit taková řešení, která budou přínosem pro rozvoj vybrané společnosti. V závěru diplomové práce je výsledný návrh marketingového plánu podroben časové, nákladové a rizikové analýze.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53415
Datum: 2023-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
hudečková_2023_dp.pdf 2.982Mb PDF Zobrazit/otevřít None
hudečková_2023_op.docx 49.44Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
hudečková_2023_vp.docx 48.44Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet