Návrh marketingového plánu pro vybranou společnost
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Návrh marketingového plánu pro vybranou společnost |
Autor: |
Hudečková, Barbora
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce je zaměřena na vytvoření návrhu marketingového plánu pro společnost HEPRO, spol. s.r.o., která podniká v oblasti klimatizačních a vzduchotechnických zařízení. Podstatou realizace návrhu je především zvýšení povědomí o společnosti a získání nových zákazníků za využití vybraných marketingových nástrojů. Teoretická část diplomové práce shrnuje poznatky vztahující se k problematice marketingového plánování, zejména v oblasti malých a středních podniků a ve službách, a tvoří tak východiska pro následné zpracování dalších částí práce. Cílem praktické části je představení vybrané společnosti a analýza jejího současného stavu včetně aktuálně využívaných marketingových aktivit. Na základě vyhodnocení analýz je v projektové části vytvořen samotný návrh marketingového plánu, jehož záměrem je doporučit taková řešení, která budou přínosem pro rozvoj vybrané společnosti. V závěru diplomové práce je výsledný návrh marketingového plánu podroben časové, nákladové a rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53415
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet