Project to Improve Marketing Communication of a Chosen Bank in Morocco
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Chovancová, Miloslava
|
|
dc.contributor.author |
Benyahya, Ismail
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:46Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:46Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53362
|
|
dc.description.abstract |
Cílem bankovního marketingu je vždy vytvořit silné vazby se zákazníkem a zaujmout ho pro banku. Proto je nutné měnit komunikační kanály a prostředky mezi oběma stranami. Kpochopení zákazníka se navrhuje několik strategií. Mezi tyto strategie patří řízení vztahů se zákazníky (CRM). Tato strategie usiluje o minimalizaci vzdálenosti mezi zákazníkem a bankou a o vytvoření vazeb důvěry mezi nimi. Řízení vztahů se zákazníky využívá všech funkcí, které nabízí, se záměrem uspokojit zákazníky a vybudovat mezi nimi a bankou pevný vztah založený na důvěře a závazku. Tyto dva prvky představují nezbytné podmínky pro rozvoj loajality zákazníka. Cílem práce je zlepšit marketingové komunikační kanály vybrané banky v Maroku vypracováním projektu, který pomůže zvýšit účinnost její marketingové komunikace. |
|
dc.format |
94 p. |
|
dc.language.iso |
en |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
Marketing
|
cs |
dc.subject |
Marketing komunikace
|
cs |
dc.subject |
banka
|
cs |
dc.subject |
bankovní sektor
|
cs |
dc.subject |
CRM
|
cs |
dc.subject |
projekt development
|
cs |
dc.subject |
Marketing
|
en |
dc.subject |
Marketing Communication
|
en |
dc.subject |
Bank
|
en |
dc.subject |
Banking sector
|
en |
dc.subject |
CRM
|
en |
dc.subject |
Project developement
|
en |
dc.title |
Project to Improve Marketing Communication of a Chosen Bank in Morocco |
|
dc.title.alternative |
Project to Improve marketing communication in a chosen bank in Morocco |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Klapalová, Alena |
|
dc.date.accepted |
2023-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
Bank marketing always aims to create strong links with the customer and engage him with the bank. Therefore, it is necessary to vary the channels and means of communication between the two parties. Several strategies are proposed to understand the customer. Among these strategies, is Customer Relationship Management (CRM). This strategy strives to minimize the distance between the customer and the bank and to create bonds of trust between them. Customer Relationship Management exploits all the functionalities that it offers intending to satisfy the customers and build a strong relationship between them and the bank that is based on trust and commitment. These two elements represent necessary conditions for the development of the customer's loyalty. The thesis aims to improve the marketing communication channels of a chosen bank in Morocco by developing a project that will aid in enhancing the effectiveness of their marketing communication. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Management and Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
65136
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account