Project to Improve Marketing Communication of a Chosen Bank in Morocco
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Project to Improve Marketing Communication of a Chosen Bank in Morocco |
Autor: |
Benyahya, Ismail
|
Vedoucí: |
Chovancová, Miloslava
|
Abstrakt:
|
Cílem bankovního marketingu je vždy vytvořit silné vazby se zákazníkem a zaujmout ho pro banku. Proto je nutné měnit komunikační kanály a prostředky mezi oběma stranami. Kpochopení zákazníka se navrhuje několik strategií. Mezi tyto strategie patří řízení vztahů se zákazníky (CRM). Tato strategie usiluje o minimalizaci vzdálenosti mezi zákazníkem a bankou a o vytvoření vazeb důvěry mezi nimi. Řízení vztahů se zákazníky využívá všech funkcí, které nabízí, se záměrem uspokojit zákazníky a vybudovat mezi nimi a bankou pevný vztah založený na důvěře a závazku. Tyto dva prvky představují nezbytné podmínky pro rozvoj loajality zákazníka. Cílem práce je zlepšit marketingové komunikační kanály vybrané banky v Maroku vypracováním projektu, který pomůže zvýšit účinnost její marketingové komunikace. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53362
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Management and Marketing |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet