Project to Improve Marketing Communication of a Chosen Bank in Morocco

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Project to Improve Marketing Communication of a Chosen Bank in Morocco

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Project to Improve Marketing Communication of a Chosen Bank in Morocco
Autor: Benyahya, Ismail
Vedoucí: Chovancová, Miloslava
Abstrakt: Cílem bankovního marketingu je vždy vytvořit silné vazby se zákazníkem a zaujmout ho pro banku. Proto je nutné měnit komunikační kanály a prostředky mezi oběma stranami. Kpochopení zákazníka se navrhuje několik strategií. Mezi tyto strategie patří řízení vztahů se zákazníky (CRM). Tato strategie usiluje o minimalizaci vzdálenosti mezi zákazníkem a bankou a o vytvoření vazeb důvěry mezi nimi. Řízení vztahů se zákazníky využívá všech funkcí, které nabízí, se záměrem uspokojit zákazníky a vybudovat mezi nimi a bankou pevný vztah založený na důvěře a závazku. Tyto dva prvky představují nezbytné podmínky pro rozvoj loajality zákazníka. Cílem práce je zlepšit marketingové komunikační kanály vybrané banky v Maroku vypracováním projektu, který pomůže zvýšit účinnost její marketingové komunikace.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53362
Datum: 2023-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Management and Marketing


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
benyahya_2023_dp.pdf 2.823Mb PDF Zobrazit/otevřít None
benyahya_2023_op.docx 101.1Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
benyahya_2023_vp.docx 96.62Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet