Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Kramoliš, Jan
|
|
dc.contributor.author |
Bastlová, Klára
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:45Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:45Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53357
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce si klade za cíl vypracování plánu marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra Fabrika. Teoretická část se věnuje charakteristice event marketingu, jeho marketingovému a komunikačnímu mixu a podrobně popisuje proces plánování eventu. Praktickou část diplomové práce tvoří analýza mikroprostředí a makroprostředí, dotazníkové šetření k identifikaci cílové skupiny a závěrečná SWOT analýza. Projektová část stanovuje cíl projektu, popisuje strategii event marketingu, na kterou plynule navazuje klíčová část diplomové práce, a to samotný projekt marketingové komunikace eventu. V závěru je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýza a jsou popsány ukazatele sloužící k měření účinnosti projektu. |
|
dc.format |
137 s. (208 838 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
event
|
cs |
dc.subject |
event marketing
|
cs |
dc.subject |
marketingová komunikace
|
cs |
dc.subject |
komunikační mix
|
cs |
dc.subject |
obchodní centrum
|
cs |
dc.subject |
kulturní a společenské centrum Fabrika
|
cs |
dc.subject |
event
|
en |
dc.subject |
event marketing
|
en |
dc.subject |
marketing communication
|
en |
dc.subject |
communication mix
|
en |
dc.subject |
business centre
|
en |
dc.subject |
cultural and social centre Fabrika
|
en |
dc.title |
Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA |
|
dc.title.alternative |
Marketing Communication Project for the Opening Event of the Cultural and Social Centre FABRIKA |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Vydrová, Janka |
|
dc.date.accepted |
2023-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The aim of the thesis is to develop an marketing communication plan for the opening of the cultural and social centre Fabrika. The theoretical part deals with the characteristics of event marketing, its marketing and communication mix and describes the event planning process in detail. The practical part of the thesis consists of an analysis of the micro and macro environment, a questionnaire to identify the target group and a final SWOT analysis. The project part sets out the aim of the project, describes the event marketing strategy, which is smoothly followed by the key part of the thesis, namely the event marketing communication project itself. Finally, the project is subjected to time, cost and risk analysis and the indicators used to measure the effectiveness of the project are described. |
|
dc.description.department |
Ústav managementu a marketingu |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing management |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Marketing Management |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Management a marketing |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Management and Marketing |
en |
dc.identifier.stag |
65065
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account