Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA

DSpace Repository

Language: English čeština 

Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA

Show simple item record

dc.contributor.advisor Kramoliš, Jan
dc.contributor.author Bastlová, Klára
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:45Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:45Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53357
dc.description.abstract Diplomová práce si klade za cíl vypracování plánu marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra Fabrika. Teoretická část se věnuje charakteristice event marketingu, jeho marketingovému a komunikačnímu mixu a podrobně popisuje proces plánování eventu. Praktickou část diplomové práce tvoří analýza mikroprostředí a makroprostředí, dotazníkové šetření k identifikaci cílové skupiny a závěrečná SWOT analýza. Projektová část stanovuje cíl projektu, popisuje strategii event marketingu, na kterou plynule navazuje klíčová část diplomové práce, a to samotný projekt marketingové komunikace eventu. V závěru je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýza a jsou popsány ukazatele sloužící k měření účinnosti projektu.
dc.format 137 s. (208 838 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject event cs
dc.subject event marketing cs
dc.subject marketingová komunikace cs
dc.subject komunikační mix cs
dc.subject obchodní centrum cs
dc.subject kulturní a společenské centrum Fabrika cs
dc.subject event en
dc.subject event marketing en
dc.subject marketing communication en
dc.subject communication mix en
dc.subject business centre en
dc.subject cultural and social centre Fabrika en
dc.title Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA
dc.title.alternative Marketing Communication Project for the Opening Event of the Cultural and Social Centre FABRIKA
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Vydrová, Janka
dc.date.accepted 2023-06-01
dc.description.abstract-translated The aim of the thesis is to develop an marketing communication plan for the opening of the cultural and social centre Fabrika. The theoretical part deals with the characteristics of event marketing, its marketing and communication mix and describes the event planning process in detail. The practical part of the thesis consists of an analysis of the micro and macro environment, a questionnaire to identify the target group and a final SWOT analysis. The project part sets out the aim of the project, describes the event marketing strategy, which is smoothly followed by the key part of the thesis, namely the event marketing communication project itself. Finally, the project is subjected to time, cost and risk analysis and the indicators used to measure the effectiveness of the project are described.
dc.description.department Ústav managementu a marketingu
dc.thesis.degree-discipline Marketing management cs
dc.thesis.degree-discipline Marketing Management en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Management a marketing cs
dc.thesis.degree-program Management and Marketing en
dc.identifier.stag 65065
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
bastlová_2023_dp.pdf 4.596Mb PDF View/Open None
bastlová_2023_op.docx 49.32Kb Unknown View/Open None
bastlová_2023_vp.docx 48.33Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account