Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA |
Autor: |
Bastlová, Klára
|
Vedoucí: |
Kramoliš, Jan
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce si klade za cíl vypracování plánu marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra Fabrika. Teoretická část se věnuje charakteristice event marketingu, jeho marketingovému a komunikačnímu mixu a podrobně popisuje proces plánování eventu. Praktickou část diplomové práce tvoří analýza mikroprostředí a makroprostředí, dotazníkové šetření k identifikaci cílové skupiny a závěrečná SWOT analýza. Projektová část stanovuje cíl projektu, popisuje strategii event marketingu, na kterou plynule navazuje klíčová část diplomové práce, a to samotný projekt marketingové komunikace eventu. V závěru je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýza a jsou popsány ukazatele sloužící k měření účinnosti projektu. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53357
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav managementu a marketingu |
Studijní obor:
|
Marketing management |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet