Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Projekt marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra FABRIKA
Autor: Bastlová, Klára
Vedoucí: Kramoliš, Jan
Abstrakt: Diplomová práce si klade za cíl vypracování plánu marketingové komunikace eventu k otevření kulturního a společenského centra Fabrika. Teoretická část se věnuje charakteristice event marketingu, jeho marketingovému a komunikačnímu mixu a podrobně popisuje proces plánování eventu. Praktickou část diplomové práce tvoří analýza mikroprostředí a makroprostředí, dotazníkové šetření k identifikaci cílové skupiny a závěrečná SWOT analýza. Projektová část stanovuje cíl projektu, popisuje strategii event marketingu, na kterou plynule navazuje klíčová část diplomové práce, a to samotný projekt marketingové komunikace eventu. V závěru je projekt podroben časové, nákladové a rizikové analýza a jsou popsány ukazatele sloužící k měření účinnosti projektu.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53357
Datum: 2023-02-10
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav managementu a marketingu
Studijní obor: Marketing management


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
bastlová_2023_dp.pdf 4.596Mb PDF Zobrazit/otevřít None
bastlová_2023_op.docx 49.32Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
bastlová_2023_vp.docx 48.33Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet