dc.contributor.advisor |
Slinták, Karel
|
|
dc.contributor.author |
Naglová, Simona
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:45Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:45Z |
|
dc.date.issued |
2023-02-10 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53351
|
|
dc.description.abstract |
Diplomová práce se zabývá zpracováním business modelu nového podniku cestovního ruchu, což je zároveň i jejím hlavním cílem. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů souvisejících s tématem práce. Jednotlivé kapitoly vysvětlují problematiku podnikání, dále také business modely, cestovní ruch a analýzy, které jsou využité v práci. V praktické části je nejprve provedena analýza trhu, následně pak analýza předpokladů cestovního ruchu ve vybrané oblasti pro podnikání a analýza konkurenčních subjektů v téže oblasti. Na rozbor podnikového prostředí jsou využity dva nástroje: SWOT analýza a PESTLE analýza. Poznatky získané z provedených analýz jsou zakomponovány do tvorby business modelu zamýšleného podnikání. Vytvořený business model je nakonec ekonomicky zhodnocen a podroben rizikové analýze. |
|
dc.format |
152 s. (252 394 znaků) |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
business model
|
cs |
dc.subject |
lean canvas
|
cs |
dc.subject |
cestovní ruch
|
cs |
dc.subject |
canvas
|
cs |
dc.subject |
business model
|
en |
dc.subject |
lean canvas
|
en |
dc.subject |
tourism
|
en |
dc.subject |
canvas
|
en |
dc.title |
Tvorba business modelu nového podniku cestovního ruchu |
|
dc.title.alternative |
Creation of a Business Model of a New Tourism Business |
|
dc.type |
diplomová práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Novák, Petr |
|
dc.date.accepted |
2023-06-01 |
|
dc.description.abstract-translated |
The diploma thesis deals with the design of the business model of a new tourism enterprise, which is also its main goal. The theoretical part focuses on the definition of terms related to the topic of the thesis. Individual chapters explain entrepreneurship, as well as business models, tourism and analyzes that are used in the work. The practical part begins with a market analysis, followed by an analysis of the prerequisites of tourism in the selected area for business and an analysis of competing entities at the same area. To analyze the business environment, two tools are used: SWOT analysis and PESTLE analysis. The findings from the performed analyzes are incorporated into the creation of a business model of the intended business. The created business model is finally economically evaluated and subjected to risk analysis. |
|
dc.description.department |
Ústav podnikové ekonomiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Podnikání ve službách cestovního ruchu |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Entrepreneurship in Tourism Services |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics |
en |
dc.thesis.degree-name |
Ing. |
|
dc.thesis.degree-program |
Ekonomika podniku a podnikání |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Business Administration and Entrepreneurship |
en |
dc.identifier.stag |
63829
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-21 |
|