Tvorba business modelu nového podniku cestovního ruchu

DSpace Repository

Language: English čeština 

Tvorba business modelu nového podniku cestovního ruchu

Show simple item record

dc.contributor.advisor Slinták, Karel
dc.contributor.author Naglová, Simona
dc.date.accessioned 2023-12-20T13:24:45Z
dc.date.available 2023-12-20T13:24:45Z
dc.date.issued 2023-02-10
dc.identifier Elektronický archiv Knihovny UTB
dc.identifier.uri http://hdl.handle.net/10563/53351
dc.description.abstract Diplomová práce se zabývá zpracováním business modelu nového podniku cestovního ruchu, což je zároveň i jejím hlavním cílem. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů souvisejících s tématem práce. Jednotlivé kapitoly vysvětlují problematiku podnikání, dále také business modely, cestovní ruch a analýzy, které jsou využité v práci. V praktické části je nejprve provedena analýza trhu, následně pak analýza předpokladů cestovního ruchu ve vybrané oblasti pro podnikání a analýza konkurenčních subjektů v téže oblasti. Na rozbor podnikového prostředí jsou využity dva nástroje: SWOT analýza a PESTLE analýza. Poznatky získané z provedených analýz jsou zakomponovány do tvorby business modelu zamýšleného podnikání. Vytvořený business model je nakonec ekonomicky zhodnocen a podroben rizikové analýze.
dc.format 152 s. (252 394 znaků)
dc.language.iso cs
dc.publisher Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
dc.rights Bez omezení
dc.subject business model cs
dc.subject lean canvas cs
dc.subject cestovní ruch cs
dc.subject canvas cs
dc.subject business model en
dc.subject lean canvas en
dc.subject tourism en
dc.subject canvas en
dc.title Tvorba business modelu nového podniku cestovního ruchu
dc.title.alternative Creation of a Business Model of a New Tourism Business
dc.type diplomová práce cs
dc.contributor.referee Novák, Petr
dc.date.accepted 2023-06-01
dc.description.abstract-translated The diploma thesis deals with the design of the business model of a new tourism enterprise, which is also its main goal. The theoretical part focuses on the definition of terms related to the topic of the thesis. Individual chapters explain entrepreneurship, as well as business models, tourism and analyzes that are used in the work. The practical part begins with a market analysis, followed by an analysis of the prerequisites of tourism in the selected area for business and an analysis of competing entities at the same area. To analyze the business environment, two tools are used: SWOT analysis and PESTLE analysis. The findings from the performed analyzes are incorporated into the creation of a business model of the intended business. The created business model is finally economically evaluated and subjected to risk analysis.
dc.description.department Ústav podnikové ekonomiky
dc.thesis.degree-discipline Podnikání ve službách cestovního ruchu cs
dc.thesis.degree-discipline Entrepreneurship in Tourism Services en
dc.thesis.degree-grantor Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky cs
dc.thesis.degree-grantor Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Management and Economics en
dc.thesis.degree-name Ing.
dc.thesis.degree-program Ekonomika podniku a podnikání cs
dc.thesis.degree-program Business Administration and Entrepreneurship en
dc.identifier.stag 63829
dc.date.submitted 2023-04-21


Files in this item

Files Size Format View Description
naglová_2023_dp.pdf 4.504Mb PDF View/Open None
naglová_2023_op.docx 49.81Kb Unknown View/Open None
naglová_2023_vp.docx 48.94Kb Unknown View/Open None

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Find fulltext

Search DSpace


Browse

My Account