Tvorba business modelu nového podniku cestovního ruchu
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Tvorba business modelu nového podniku cestovního ruchu |
Autor: |
Naglová, Simona
|
Vedoucí: |
Slinták, Karel
|
Abstrakt:
|
Diplomová práce se zabývá zpracováním business modelu nového podniku cestovního ruchu, což je zároveň i jejím hlavním cílem. Teoretická část se zaměřuje na vymezení pojmů souvisejících s tématem práce. Jednotlivé kapitoly vysvětlují problematiku podnikání, dále také business modely, cestovní ruch a analýzy, které jsou využité v práci. V praktické části je nejprve provedena analýza trhu, následně pak analýza předpokladů cestovního ruchu ve vybrané oblasti pro podnikání a analýza konkurenčních subjektů v téže oblasti. Na rozbor podnikového prostředí jsou využity dva nástroje: SWOT analýza a PESTLE analýza. Poznatky získané z provedených analýz jsou zakomponovány do tvorby business modelu zamýšleného podnikání. Vytvořený business model je nakonec ekonomicky zhodnocen a podroben rizikové analýze. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53351
|
Datum:
|
2023-02-10 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav podnikové ekonomiky |
Studijní obor:
|
Podnikání ve službách cestovního ruchu |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet