Možnosti diagnostikování sociálních dovedností dětí v mateřské škole
Show simple item record
dc.contributor.advisor |
Petrů Puhrová, Barbora
|
|
dc.contributor.author |
Ježová, Petra
|
|
dc.date.accessioned |
2023-12-20T13:24:34Z |
|
dc.date.available |
2023-12-20T13:24:34Z |
|
dc.date.issued |
2022-11-18 |
|
dc.identifier |
Elektronický archiv Knihovny UTB |
|
dc.identifier.uri |
http://hdl.handle.net/10563/53153
|
|
dc.description.abstract |
Bakalářská práce má aplikační charakter. Zaměřuje se na možnosti diagnostikování sociálních dovedností dětí v mateřské škole. Teoretická část práce se věnuje vymezení pedagogické diagnostiky v předškolním vzdělávání, popisuje vývojová specifika dětí v předškolním období a charakterizuje sociální dovedností dětí předškolního věku. Hlavním cílem praktické části je vytvoření sady aktivit zaměřenou na možnosti diagnostikování sociálních dovedností dětí v mateřské škole, která je realizována ve vybrané mateřské škole. Smyslem praktické části je ověření sady aktivit k diagnostikování sociálních dovedností, vytvoření evaluace a následné doporučení pro praxi mateřských škol. |
|
dc.format |
94 s. |
|
dc.language.iso |
cs |
|
dc.publisher |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně |
|
dc.rights |
Bez omezení |
|
dc.subject |
pedagogická diagnostika
|
cs |
dc.subject |
předškolní věk
|
cs |
dc.subject |
sociální dovednosti
|
cs |
dc.subject |
mateřská škola
|
cs |
dc.subject |
pedagogical diagnostics
|
en |
dc.subject |
preschool age
|
en |
dc.subject |
social skills
|
en |
dc.subject |
kindergarten
|
en |
dc.title |
Možnosti diagnostikování sociálních dovedností dětí v mateřské škole |
|
dc.title.alternative |
The Assment of Children's Social Skills in Kindergarten |
|
dc.type |
bakalářská práce |
cs |
dc.contributor.referee |
Pacholík, Viktor |
|
dc.date.accepted |
2023-05-29 |
|
dc.description.abstract-translated |
The bachelor thesis has an applied character. It focuses on the possibilities of diagnosing social skills of children in kindergarten. The theoretical part of the thesis is devoted to the definitions of pedagogical diagnostics in preschool education, describes the developmental specifics of preschool children and characterizes the social skills of preschool children. The main goal of the practical part is to create a set of activities focused on the possibilities of diagnosing social skills of children in kindergarten, which is implemented in a selected kindergarten. The purpose of the practical part is to validate the set of activities to diagnose social skills, create an evaluation and subsequent recommendations for kindergarten practice. |
|
dc.description.department |
Ústav školní pedagogiky |
|
dc.thesis.degree-discipline |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-discipline |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.thesis.degree-grantor |
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta humanitních studií |
cs |
dc.thesis.degree-grantor |
Tomas Bata University in Zlín. Faculty of Humanities |
en |
dc.thesis.degree-name |
Bc. |
|
dc.thesis.degree-program |
Učitelství pro mateřské školy |
cs |
dc.thesis.degree-program |
Preschool Teacher Training |
en |
dc.identifier.stag |
63334
|
|
dc.date.submitted |
2023-04-28 |
|
Files in this item
This item appears in the following Collection(s)
Show simple item record
Search DSpace
Browse
-
All of DSpace
-
This Collection
My Account