Možnosti diagnostikování sociálních dovedností dětí v mateřské škole

Repozitář DSpace/Manakin

Jazyk: English čeština 

Možnosti diagnostikování sociálních dovedností dětí v mateřské škole

Zobrazit celý záznam

Není dostupný náhled
Název: Možnosti diagnostikování sociálních dovedností dětí v mateřské škole
Autor: Ježová, Petra
Vedoucí: Petrů Puhrová, Barbora
Abstrakt: Bakalářská práce má aplikační charakter. Zaměřuje se na možnosti diagnostikování sociálních dovedností dětí v mateřské škole. Teoretická část práce se věnuje vymezení pedagogické diagnostiky v předškolním vzdělávání, popisuje vývojová specifika dětí v předškolním období a charakterizuje sociální dovedností dětí předškolního věku. Hlavním cílem praktické části je vytvoření sady aktivit zaměřenou na možnosti diagnostikování sociálních dovedností dětí v mateřské škole, která je realizována ve vybrané mateřské škole. Smyslem praktické části je ověření sady aktivit k diagnostikování sociálních dovedností, vytvoření evaluace a následné doporučení pro praxi mateřských škol.
URI: http://hdl.handle.net/10563/53153
Datum: 2022-11-18
Dostupnost: Bez omezení
Ústav: Ústav školní pedagogiky
Studijní obor: Učitelství pro mateřské školy


Citace závěřečné práce

Soubory tohoto záznamu

Soubory Velikost Formát Zobrazit Popis
ježová_2023_dp.pdf 2.748Mb PDF Zobrazit/otevřít None
ježová_2023_op.docx 27.84Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None
ježová_2023_vp.docx 17.88Kb Neznámý Zobrazit/otevřít None

Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích

Zobrazit celý záznam

Find fulltext

Prohledat DSpace


Procházet

Můj účet