Možnosti diagnostikování sociálních dovedností dětí v mateřské škole
Zobrazit celý záznam
Není dostupný náhled
Název:
|
Možnosti diagnostikování sociálních dovedností dětí v mateřské škole |
Autor: |
Ježová, Petra
|
Vedoucí: |
Petrů Puhrová, Barbora
|
Abstrakt:
|
Bakalářská práce má aplikační charakter. Zaměřuje se na možnosti diagnostikování sociálních dovedností dětí v mateřské škole. Teoretická část práce se věnuje vymezení pedagogické diagnostiky v předškolním vzdělávání, popisuje vývojová specifika dětí v předškolním období a charakterizuje sociální dovedností dětí předškolního věku. Hlavním cílem praktické části je vytvoření sady aktivit zaměřenou na možnosti diagnostikování sociálních dovedností dětí v mateřské škole, která je realizována ve vybrané mateřské škole. Smyslem praktické části je ověření sady aktivit k diagnostikování sociálních dovedností, vytvoření evaluace a následné doporučení pro praxi mateřských škol. |
URI:
|
http://hdl.handle.net/10563/53153
|
Datum:
|
2022-11-18 |
Dostupnost:
|
Bez omezení |
Ústav:
|
Ústav školní pedagogiky |
Studijní obor:
|
Učitelství pro mateřské školy |
Citace závěřečné práce
Soubory tohoto záznamu
Tento záznam se objevuje v následujících kolekcích
Zobrazit celý záznam
Prohledat DSpace
Procházet
-
Vše v DSpace
-
Tato kolekce
Můj účet